«

»

Μαρ 30

Εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…..

…..και μαθαίνουμε για την Στοματική μας υγιεινή

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ

-Πως γράφεται η λέξη Δόντι;

-Πως φωνάζει το πρώτο γράμμα και πόσα γραμματάκια έχει η λέξη

-Ποιες λεξούλες αρχίζουν από Δ;

-Μπορείς να ζωγραφίσεις εικόνες οι λέξεις των οποίων αρχίζουν από Δ;

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

-Διαβάστηκε το ποίημα: Η ΤΕΡΗΔΟΝΑ 

-Αν η τερηδόνα είχε ανθρώπινη μορφή πως θα ήταν;

Και να οι απαντήσεις των παιδιών….

Λέξεις που αρχίζουν από Δ,δ, όπως

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Χρονική εξέλιξη

-Παρατηρούν τις εικόνες στο παρακάτω βιντεάκι και αφού τις βάλουν στη σωστή σειρά, δημιουργούν μια ιστορία

 

Και για του λόγου το αληθές…

Έφτιαξα μια ιστορία με εικόνες

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

-Διαβάστηκε on line το παραμύθι: Η Δόνα τερηδόνα και οι Χαχανούληδες

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ζητήθηκε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν ένα στόμα και να βάλουν μέσα σε αυτό τόσα δόντια όσα λέει ο προτεινόμενος αριθμός

Να τα αποτελέσματα…

 ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

-Παρακολούθησαν το παραμύθι: Η Πέπα, νεράϊδα των δοντιών και….

  • Που φαντάζεστε ότι θα πάει η νεράϊδα το δοντάκι σας ;
  • Με ζυμάρι και υλικά του σπιτιού έφτιαξαν χαριτωμένα δοντάκια

 Χειροτεχνήματα

…….και μαθαίνουμε για το ΠΑΣΧΑ

-online μάθαμε…..

  • Από που προέρχεται η λέξη: ΠΑΣΧΑ
  • Τι είναι τι Πάσχα και τι γιορτάζουμε
  • Τι θα ακούσουμε στην Εκκλησία μας την Μεγάλη Δευτέρα
  • Διαβάσαμε την παραβολή της «Άκαρπης συκιάς»

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ: ΑΝΑΓΝΩΣΗ

-Μάθαμε πως γράφεται η λέξη: Πάσχα, ποιο είναι το αρχικό της γράμμα και πόσα γράμματα έχει

-Τους δόθηκε ανάλογη εργασία

-online μάθαμε…..

  • Τι θα ακούσουμε στην Εκκλησία μας την Μεγάλη Τρίτη
  • Διαβάσαμε την παραβολή των 10 Παρθένων
  • Έπαιξαν ένα παιχνίδι….

ΠΑΣΧΑ :ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ …ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΓΟ ΦΤΑΝΩ ΣΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙ … 

ΠΑΣΧΑ :ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ …
ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΓΟ ΦΤΑΝΩ ΣΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙ …

-online μάθαμε…..

  • Τι θα ακούσουμε στην Εκκλησία μας την Μεγάλη Τετάρτη 
  • Διαβάσαμε τον Μυστικό Δείπνο
  • Και…αναπαράγαμε ένα μοτίβο

Πασχαλινό μοτίβο

-online μάθαμε…..

  • Διαβάσαμε τα Πάθη του Ιησού, από την δίκη ως το θάνατο του
  • Τα παιδιά έφτιαξαν Πασχαλινές κάρτες με ευχές
  • Και “έπαιξαν διαδικτυακά το παρακάτω παιχνίδι

https://wordwall.net/play/1252/316/527?fbclid=IwAR3bGQoVv0sZ10Jga6pg1C67SgqjhKCDwFKhf1eYmljhXVvBwFgSiipu0XE

-online μάθαμε…..

  • Διαβάσαμε την Ανάσταση και την Ανάληψη του Ιησού
  • Και δόθηκαν πασχαλινά παιχνίδια για να περάσουν ευχάριστα και δημιουργικά τις διακοπές τους

1. https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.jigsawplanet.com%2F%3Frc%3Dplay%26pid%3D0e51e6170432%26fbclid%3DIwAR1co8xLy1rkExxuLwlOAXlQGM7l4t0JTgMtQcpvoBz9-XioWJHYfm0HLNE&h=AT0oCbX1UtfBUDttD2ogUV8b3jWrmkrieYbpoHVq2m2eWrrOsGkn3p4dGy4_jR9IX3BDI22mn4i-_YKK0MGVGiCKPlthU08x46ayzQUdOSY8oP2ezkkb3XkuL2EGuwebcpJEvq4X_YhyvCxtO9beio1zoJCNMln32NgoL1ptVZnsNAQ

2. https://wordwall.net/resource/1379908/%ce%bc%ce%b5%ce%b3%ce%ac%ce%bb%ce%b7-%ce%b5%ce%b2%ce%b4%ce%bf%ce%bc%ce%ac%ce%b4%ce%b1?fbclid=IwAR3PMlkSKkgoCvUaavzCauhPouMO0q3PWvSWzAr-7Yl_DKEmc7Ra92VP2f0

…….και μαθαίνουμε για την Άνοιξη

-Αφού διαβάσουμε το ποίημα του Λορέντζο Μαβίλη: ΠΑΤΡΙΔΑ

  • Εκφράζουν τα συναισθήματά τους
  • Ζωγραφίζουν τις εικόνες που τους ήρθαν στο μυαλό, ακούγοντας το ποίημα

Εικόνες από το παραμύθι

  • Δίνουμε διάφορα εικονίδια και τα αντιστοιχίζουν με την σωστή στροφή

Στίχος και αισθήσεις

  • Γράφουν το ποίημα σε μεγάλο χαρτόνι και…..

ξαναγράφουν το ποίημα, το κόβουν ανά στίχο βάζοντας στη σωστή θέση τις κάρτες με τους στίχους του ποιήματος

γράφοντας ένα ποίημα

6. TOIXOGRAFIA ANOIXHS!

-Παρουσιάζουμε στα παιδιά,την τοιχογραφία της Άνοιξης η οποία βρίσκεται στο Αρχαιολογικό μουσείο Αθηνών. Αφού μιλήσαμε για αυτή, είδαμε τα χρώματα και τους σχηματισμούς και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τι απεικονίζει ……ταξιδέψαμε ως τη Θήρα.

Αρχαία Θήρα άνοιξη 2012 – YouTube

https://www.youtube.com › watch

-Για ποια εποχή μιλάει το ποίημα ;

-Ποιες εικόνες του ποιήματος βρίσκονται και στην τοιχογραφία;

-Συζήτηση ως προς:

  • Τι είναι η Άνοιξη;
  • Πόσους και ποιους μήνες έχει
  • Ποια γεγονότα γιορτάζουμε;
  • Ποια η θέση της στο χρόνο και πόσο σημαντική είναι στην αλυσίδα της φύσης
  • Τι συμβαίνει στη φύση;
  • Ποια τα φρούτα της;

-Φανταστείτε ότι βρίσκεστε μπροστά από ένα παράθυρο. Τι βλέπετε;

Είναι Άνοιξη

-Πως ονομάζεται η παραπάνω τοιχογραφία;

-Αν η Άνοιξη ήταν πρόσωπο πως θα έμοιαζε;

-Τα παιδιά, φτιάχνουν την δική τους τοιχογραφία και βάζουν την άνοιξη  στο….περιβάλλον της

ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

-Συζήτηση για τους μήνες της άνοιξης

  • Ποιοι είναι και με ποια σειρά τους υποδεχόμαστε
  • Ποιες οι καιρικές συνθήκες σε κάθε μήνα
  • Τι γιορτάζουμε σε κάθε μήνα;
  • Πόσες μέρες διαρκεί ο καθένας;

-Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγραφίζουν τον αγαπημένο τους μήνα

Ο Αγαπημένος Ανοιξιάτικος μήνας

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ

-Φρούτα ζουμερά στην ανοιξιάτικη φρουτιέρα μας

Μια φρουτιέρα ζουμερή με ανοιξιάτικα φρούτα

.και παίζουμε με ένα παραμύθι

«Το δέντρο που έδινε»

-Ποιο το προφίλ των ηρώων

-Ποια δώρα έκανε στο αγόρι το δέντρο

Φτιάχνουμε το προφίλ των ηρώων και αναγνωρίζουμε τα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>