Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Β” Θεματικός κύκλος:
«Ζω καλύτερα-Ευ ζην»
Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα
1ο Εργαστήριο:
«Μέσα σε ένα μπουκάλι, ένας άσπρος θησαυρός»
1η Δραστηριότητα: Βλέπουμε το παραμύθι: Το κορίτσι και το γάλα……
https://youtu.be/DnW0TN2vrB4
- Ποιες οι εντυπώσεις από την παρακολούθηση του παραμυθιού και ποια τα μηνύματα που μας φανερώνει
- Τι είναι το γάλα και πως παράγεται
Φύλλο αξιολόγησης
- Τι προσφέρει στον άνθρωπο και κυρίως στα παιδιά
2η Δραστηριότητα: Το γάλα εκτός από το να το πίνουμε, το γράφουμε κιόλας
-Αφού το γάλα είναι τόσο σημαντικό, μάθαμε και πως γράφεται αλλά με λίγη…..πονηριά
- Έπρεπε να συναρμολογήσουμε την Ριρή την αγελάδα. Αν το κάναμε σωστά σχηματιζόταν η λέξη: Γάλα
- -Γνωρίσαμε το φώνημα Γ, γ, μέσα από ένα παιχνίδι: Οι παπουτσωμένες αγελάδες
- Αφήνουμε στην μοκέτα μας μερικές αγελάδες και παπούτσια πάνω στα οποία υπάρχουν συλλαβές.Η μικρή Ρηνούλα θα τις βγάλει για βοσκή Όμως διαπιστώνει ότι οι αγελαδίτσες είναι…κουτσές Τι πρέπει να κάνει; Να φορέσει στις αγελάδες της σωστά τα παπούτσια ώστε σε κάθε ζευγάρι ποδιών να σχηματιστεί μία λέξη
Φύλλο αξιολόγησης
3η Δραστηριότητα: Φτιάχνω ένα ποιηματάκι για το νόστιμο το γαλατάκι
Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Β” Θεματικός κύκλος:
«Ζω καλύτερα-Ευ ζην»
Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα
2ο Εργαστήριο:
«Ζώα που μας δίνουν γάλα»
1η Δραστηριότητα: Μέσα από τις εικόνες ενός powerpoint……
- Γνωρίζουμε τα ζώα που μας δίνουν γάλα
- Μαθαίνουμε….
-Πως αναπαράγονται
-Τι τρώνε
-Που και πως ζουν
-Ποιους κινδύνους αντιμετωπίζουν
-Ποια η φροντίδα που πρέπει να τους δίνεται
-Ποια η σημασία τους στην διατροφική αλυσίδα
-Πως γινόταν το άρμεγμα παλιά και πως σήμερα
https://youtu.be/t6YupvQZPAQ
https://youtu.be/rbWTsAOP6Tg
- Φύλλο αξιολόγησης
2η Δραστηριότητα: Η Συναυλία των ζώων
-Ακούμε το παρακάτω τραγούδι και…
https://youtu.be/tRIhE7yjQac
- Διοργανώνουμε μια συναυλία στην τάξη μας .
-Διαβάζουμε έναν πίνακα αναφοράς, για να μάθουμε ποια ζώα θα συμμετέχουν
-Το κάθε παιδί- ζωάκι παίρνει ένα όργανο και μπροστά του επιλέγει να βάλει την κάρτα με την λέξη του ζώου που διάλεξε
-Η συναυλία αρχίζει με…..τραγούδι και μουσική
- Η ψηφοφορία αρχίζει, αφού πρώτα τα ζώα βγάλουν ένα λόγο για να πείσουν τους….ψηφοφόρους
-Ψηφίζουμε τα ζώα που δίνουν στον άνθρωπο τα περισσότερα δώρα και του χαρίζουν υγεία
-Τα υπόλοιπα ζώα για να τους δείξουν την εκτίμηση τους, φτιάχνουν ένα σπίτι για αυτά
3η Δραστηριότητα: https://youtu.be/DPCpRqIhs1o
-Μαθαίνουμε να τραγουδάμε και να χορεύουμε το παραπάνω τραγούδι
Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Β” Θεματικός κύκλος:
«Ζω καλύτερα-Ευ ζην»
Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα
3ο Εργαστήριο:
«Η Οικογένεια του Γαλατούλη»
1η Δραστηριότητα: Ο Γαλατούλης μας επισκέφτηκε… για να μας γνωρίσει την οικογένεια του και να μας βοηθήσει να στρώσουμε ένα υγιεινό τραπέζι με γαλακτοκομικά προϊόντα
- Μέσα από ένα πίνακα αναφοράς μας γνώρισε την οικογένεια του
- Στήσαμε ένα τραπέζι και πάνω του βάλαμε τα προϊόντα
- Ο Γαλατούλης όμως επειδή είναι παιχνιδιάρης ήθελε να μας μάθει και πως γράφονται τα προϊόντα αυτά
- Φύλλο αξιολόγησης
- Και έπαιξε μαζί μας ένα παιχνίδι : Βρες τα άτακτα μέλη της ομάδας
2η Δραστηριότητα: Που κρύβεται ο Γαλατούλης;
- Στην μοκέτα αφήνουμε διάφορα προϊόντα και καλούμε τα παιδιά να τα αναγνωρίσουν
- Πίσω από ποια προϊόντα κρύβεται ο πονηρούλης Γαλατούλης;
- Τα παιδιά ψάχνουν να τον βρουν
- Όταν τον βρουν τους κερνάει μια…….γαλατολιχουδιά
3η Δραστηριότητα: Με φρέσκο γαλατάκι, νόστιμη κρεμούλα στο ποτηράκι
-Τελειώνουμε το 3ο μας εργαστήριο φτιάχνοντας μια νόστιμη κρεμούλα για να κεράσουμε τους γονείς μας
Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Β” Θεματικός κύκλος:
«Ζω καλύτερα-Ευ ζην»
Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα
4ο Εργαστήριο:
Σώμα υγιές, κόκκαλα γερά κάθε μέρα αν πίνετε το γάλα σας παιδιά!
1η Δραστηριότητα: Αρχίζουμε το πρόγραμμά μας παρακολουθώντας ένα powerpoint με θέμα: ΣΩΜΑΤΑ ΥΓΙΗ ΚΑΙ ΓΕΡΑ
-Ακούμε εντυπώσεις και απαντήσεις στην ερώτηση : Τα σώματα αυτά είναι υγιή ή άρρωστα; Και πως το καταλαβαίνουμε;
-Ο Δισκοβόλος του Μύρωνα μας επισκέπτεται και έτσι βρίσκουμε την ευκαιρία να του κάνουμε ερωτήσεις
- Πως μπορούμε να χτίσουμε σώματα γερά;
- Πως βοηθάει το γάλα ώστε το σώμα μας να είναι γερό ;
- Σε ποια όργανα του σώματος δίνει την μεγαλύτερη βοήθεια;
- Σε τι μας χρησιμεύουν τα κόκκαλα;
- Πως καταλαβαίνουμε ότι ένα σώμα είναι άρρωστο;
Φύλλο αξιολόγησης
2η Δραστηριότητα: Ο Γαλατούλης σε δράση
-Ο Γαλατούλης μας παρουσιάζει με μεγάλη φούρια τον……στρατό του
- Μας γνωρίζει έναν, έναν χωριστά
- Μας εξηγεί τι προσφέρει ο καθένας
- Μας γνωρίζει και άλλα τρόφιμα που έχουν τον ίδιο στρατό στην υπηρεσία τους
- Διαλέγουμε ρόλους και δραματοποιούμε όλα όσα μας είπε
(Ρόλοι: Ασβέστιο, Πρωτεΐνες, Φώσφορο, Υδατάνθρακες, Λίπη, Μικρόβια)
Φύλλο αξιολόγησης
3η Δραστηριότητα: Ο Μίμης Καραδύναμης
-Είναι το δικό μας γλυπτό που το φτιάχνουμε με τις……σωστές προδιαγραφές
Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Β” Θεματικός κύκλος:
«Ζω καλύτερα-Ευ ζην»
Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα
5ο Εργαστήριο:
Γαλακτολιχουδιές
1η Δραστηριότητα: Ζητάμε από τους γονείς να μας φέρουν γαλακτολιχουδιές
- Τις αναγνωρίζουμε και ρωτάμε τα παιδιά να μας πουν ποια τους αρέσει περισσότερο
- Βλέπουμε στον υπολογιστή ….γαλακτοσυνταγές
2η Δραστηριότητα: Με αφορμή τις λιχουδιές μας, μαθαίνουμε το μισό και το ολόκληρο και παίζουμε λίγο μαζί τους
Φύλλο αξιολόγησης
Και……αρχίζει το φαγοπότι
Πρόσφατα σχόλια