«

»

Νοε 30

Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα

hqdefault

 Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Β” Θεματικός κύκλος:

«Ζω καλύτερα-Ευ ζην»

Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα

1ο Εργαστήριο: 

 «Μέσα σε ένα μπουκάλι, ένας άσπρος θησαυρός»

1η  ΔραστηριότηταΒλέπουμε το παραμύθι: Το κορίτσι και το γάλα……

 https://youtu.be/DnW0TN2vrB4

  • Ποιες οι εντυπώσεις από την παρακολούθηση του παραμυθιού και ποια τα μηνύματα που μας φανερώνει
  • Τι είναι  το γάλα και πως παράγεται

Φύλλο αξιολόγησης

DSC06421

  • Τι προσφέρει στον άνθρωπο και κυρίως στα παιδιά

2η  Δραστηριότητα:  Το γάλα εκτός από το να το πίνουμε, το γράφουμε κιόλας

-Αφού το γάλα  είναι τόσο σημαντικό,  μάθαμε και πως γράφεται αλλά με λίγη…..πονηριά

  • Έπρεπε να συναρμολογήσουμε την Ριρή την αγελάδα. Αν το κάναμε σωστά σχηματιζόταν η λέξη: Γάλα

DSC06422

  • -Γνωρίσαμε το φώνημα Γ, γ, μέσα από ένα παιχνίδι: Οι παπουτσωμένες αγελάδες
  • Αφήνουμε στην μοκέτα μας μερικές αγελάδες και παπούτσια πάνω στα οποία υπάρχουν συλλαβές.Η μικρή Ρηνούλα θα τις βγάλει για βοσκή Όμως διαπιστώνει ότι οι αγελαδίτσες είναι…κουτσές Τι πρέπει να κάνει; Να φορέσει στις αγελάδες της σωστά τα παπούτσια ώστε σε κάθε ζευγάρι ποδιών  να σχηματιστεί μία λέξη

DSC06424

Φύλλο αξιολόγησης

DSC06425

3η  Δραστηριότητα: Φτιάχνω ένα ποιηματάκι για το νόστιμο το γαλατάκι

DSC06426

 Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Β” Θεματικός κύκλος:

«Ζω καλύτερα-Ευ ζην»

Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα

2ο Εργαστήριο: 

 «Ζώα που μας δίνουν  γάλα»

1η  Δραστηριότητα: Μέσα από τις εικόνες ενός powerpoint……

ΖΩΑ-ΠΟΥ-ΜΑΣ-ΔΙΝΟΥΝ-ΓΑΛΑ (1)

  • Γνωρίζουμε τα ζώα που μας δίνουν γάλα
  • Μαθαίνουμε….

-Πως αναπαράγονται

264537839_444443647257694_628046240885406739_n - Αντίγραφο

-Τι τρώνε

-Που και πως ζουν

-Ποιους κινδύνους αντιμετωπίζουν

-Ποια η φροντίδα που πρέπει να τους δίνεται

-Ποια η σημασία τους στην διατροφική αλυσίδα

-Πως γινόταν το άρμεγμα παλιά και πως σήμερα

https://youtu.be/t6YupvQZPAQ

https://youtu.be/rbWTsAOP6Tg

  • Φύλλο αξιολόγησης
  • 263900158_384302413476650_3045631600734224455_n - Αντίγραφο

2η  Δραστηριότητα: Η Συναυλία των ζώων

-Ακούμε το παρακάτω τραγούδι και…

 https://youtu.be/tRIhE7yjQac

  • Διοργανώνουμε μια συναυλία στην τάξη μας .

-Διαβάζουμε έναν πίνακα αναφοράς, για να μάθουμε ποια ζώα θα συμμετέχουν

-Το κάθε παιδί- ζωάκι παίρνει ένα όργανο και μπροστά του επιλέγει να βάλει την κάρτα με την λέξη του ζώου που διάλεξε

-Η συναυλία αρχίζει με…..τραγούδι και μουσική

264816137_619303949394171_1928758227960357050_n - Αντίγραφο

  • Η ψηφοφορία αρχίζει, αφού πρώτα τα ζώα βγάλουν ένα λόγο για να πείσουν τους….ψηφοφόρους

-Ψηφίζουμε τα ζώα που δίνουν στον άνθρωπο τα περισσότερα δώρα και του χαρίζουν υγεία

-Τα υπόλοιπα ζώα για να τους δείξουν την εκτίμηση τους, φτιάχνουν ένα σπίτι για αυτά

263971316_852706388729909_1333223619720482337_n - Αντίγραφο 264305189_604428897447909_3970338096441736762_n - Αντίγραφο

3η  Δραστηριότητα: https://youtu.be/DPCpRqIhs1o

-Μαθαίνουμε να τραγουδάμε και να χορεύουμε το παραπάνω τραγούδι

 Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Β” Θεματικός κύκλος:

«Ζω καλύτερα-Ευ ζην»

Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα

3ο Εργαστήριο: 

 «Η Οικογένεια του Γαλατούλη»

1η  Δραστηριότητα: Ο Γαλατούλης μας επισκέφτηκε… για να μας γνωρίσει την οικογένεια του και να μας βοηθήσει να στρώσουμε ένα υγιεινό τραπέζι με γαλακτοκομικά προϊόντα

  • Μέσα από ένα πίνακα αναφοράς μας γνώρισε την  οικογένεια του
  • 266991393_333220765004388_4547292538704250210_n - Αντίγραφο
  • Στήσαμε ένα τραπέζι και πάνω του βάλαμε τα προϊόντα
  • 266401128_881611529203430_536822899003287949_n - Αντίγραφο
  • 267571585_304091761676100_8036866373754369328_n - Αντίγραφο
  • Ο Γαλατούλης όμως επειδή είναι παιχνιδιάρης ήθελε να μας μάθει και πως γράφονται τα  προϊόντα αυτά
  • Φύλλο αξιολόγησης
  • 267885936_1511527179232240_5823123986253254383_n - Αντίγραφο
  • Και έπαιξε μαζί μας ένα παιχνίδι : Βρες τα άτακτα μέλη της ομάδας

266801335_612576453279765_4711070727340889767_n - Αντίγραφο

2η  Δραστηριότητα: Που κρύβεται ο Γαλατούλης;

  • Στην μοκέτα αφήνουμε διάφορα προϊόντα και καλούμε τα παιδιά να τα αναγνωρίσουν
  • Πίσω από ποια προϊόντα κρύβεται ο πονηρούλης Γαλατούλης;
  • Τα παιδιά ψάχνουν να τον βρουν
  • Όταν τον βρουν τους κερνάει μια…….γαλατολιχουδιά
  • 266609018_776806517040708_2651314226149017550_n - Αντίγραφο267607862_810713523111285_5824442629264527495_n - Αντίγραφο
  • 266620358_3081607285416219_613128844667263042_n - Αντίγραφο268827948_896340744374903_5997840940305690845_n (1) - Αντίγραφο

3η  Δραστηριότητα: Με φρέσκο γαλατάκι, νόστιμη κρεμούλα στο ποτηράκι

-Τελειώνουμε το 3ο μας εργαστήριο φτιάχνοντας μια νόστιμη κρεμούλα για να κεράσουμε τους γονείς μας

267053129_1141771916657760_8418884937829669007_n - Αντίγραφο

 Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Β” Θεματικός κύκλος:

«Ζω καλύτερα-Ευ ζην»

Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα

4ο Εργαστήριο:

 Σώμα υγιές, κόκκαλα γερά κάθε μέρα αν πίνετε το γάλα σας παιδιά!

1η  Δραστηριότητα: Αρχίζουμε το πρόγραμμά μας παρακολουθώντας ένα powerpoint με θέμα: ΣΩΜΑΤΑ ΥΓΙΗ ΚΑΙ ΓΕΡΑ

ΥΓΙΗ ΓΕΡΑ ΣΩΜΑΤΑ

-Ακούμε εντυπώσεις και απαντήσεις στην ερώτηση : Τα σώματα αυτά είναι υγιή ή άρρωστα; Και πως το καταλαβαίνουμε;

-Ο Δισκοβόλος του Μύρωνα μας επισκέπτεται και έτσι βρίσκουμε την ευκαιρία να του κάνουμε ερωτήσεις

  • Πως μπορούμε να χτίσουμε σώματα γερά;
  • Πως βοηθάει το γάλα ώστε το σώμα μας να είναι γερό ;
  • Σε ποια όργανα του σώματος δίνει την μεγαλύτερη βοήθεια;
  • Σε τι μας χρησιμεύουν τα κόκκαλα;
  • Πως καταλαβαίνουμε ότι ένα σώμα είναι άρρωστο;

Φύλλο αξιολόγησης

271656797_216609497353437_786901754093644224_n - Αντίγραφο

2η  Δραστηριότητα: Ο Γαλατούλης σε δράση

-Ο Γαλατούλης μας παρουσιάζει με μεγάλη φούρια τον……στρατό του

  • Μας γνωρίζει έναν, έναν χωριστά
  • Μας εξηγεί τι προσφέρει ο καθένας
  •  Μας γνωρίζει και άλλα τρόφιμα που έχουν τον ίδιο στρατό στην υπηρεσία τους
  • Διαλέγουμε ρόλους και δραματοποιούμε όλα όσα μας είπε

(Ρόλοι: Ασβέστιο, Πρωτεΐνες, Φώσφορο, Υδατάνθρακες, Λίπη, Μικρόβια)

271490280_234884298701524_6041737213888675222_n 271527251_461151435403508_7482517140116048734_n

Φύλλο αξιολόγησης

271722391_1051211175428574_8707996821069450992_n

3η  Δραστηριότητα: Ο Μίμης Καραδύναμης

-Είναι το δικό μας γλυπτό που το φτιάχνουμε με τις……σωστές προδιαγραφές

271532141_323559346315301_3733747213053190937_n 271588496_465244845107619_2768009715977787008_n 271635072_420835806395400_1749489765372165671_n

 Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Β” Θεματικός κύκλος:

«Ζω καλύτερα-Ευ ζην»

Ομάδα δράσης: Όλα πάνε μέλι γάλα, όταν πίνω όλο μου το γάλα

5ο Εργαστήριο:

Γαλακτολιχουδιές

1η  Δραστηριότητα: Ζητάμε από τους γονείς να μας φέρουν γαλακτολιχουδιές

  • Τις αναγνωρίζουμε και ρωτάμε τα παιδιά να μας πουν ποια τους αρέσει περισσότερο
  • Βλέπουμε στον υπολογιστή ….γαλακτοσυνταγές

2η  Δραστηριότητα: Με αφορμή τις λιχουδιές μας, μαθαίνουμε το μισό και το ολόκληρο και παίζουμε λίγο μαζί τους

271946445_242451788066232_2820652166853049425_n

271940187_468470944769445_2266113843020774264_n

Φύλλο αξιολόγησης

272107705_500421621429436_4810812664057224874_n

Και……αρχίζει το φαγοπότι

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>