«

»

Σεπ 29

Η Σχολική μου τσάντα

 

 

DSC01721

Μια καινούργια επισκέπτρια στο Νηπιαγωγείο

 

Γεια σας!!!!!! Είμαι η Τούλα η Τσαντούλα και μάλλον χάθηκα.Δεν ξέρω πως βρέθηκα εδώ.Ξεκίνησα από………

 

 

 

Μια παράξενη επισκέπτρια……πολυλογού,εμφανίζεται στο Νηπιαγωγείο μας.Πως έφτασε μέχρι εδώ?Από που ήρθε?Τι θέλει από μας?

DSC01722

Ας συστηθούμε…έτσι για να σπάσει ο πάγος

Σταματάμε την πολυλογία της και δίνουμε τον λόγο στα παιδιά.Από εδώ και πέρα το πρόγραμμά μας εξελίχτηκε κάπως έτσι…….

1η Μέρα

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

-Απαντώντας τα παιδιά στις παραπάνω ερωτήσεις και στην προσπάθειά τους να μαντέψουν από που ήρθε η καινούρια μας φίλη,φτιάχνουν τη δική τους τσαντοϊστορία

DSC01723

ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

-Αφού τα παιδιά έδωσαν το καθένα τη δική του εκδοχή ,στρέφουμε τη συζήτηση στα διάφορα είδη τσαντών και γνωρίζουμε διάφορα επαγγέλματα και τις τσάντες που τα συνοδεύουν

DSC01739

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ : ANAΓΝΩΣΗ

-Αφού μάθαμε τόσα για τις τσάντες,μάθαμε και πως γράφεται

DSC01726

-Μετά από τα ανάλογα παιχνίδια ανάγνωσης για την οπτική εξοικείωση με τη λέξη «τσάντα»,βάζουμε σε λειτουργία το φθινοπωρινό μας αλφαβητάρι για να φιλοξενήσει την πρώτη μας λεξούλα

DSC01725

2η Μέρα

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

-Στην ερώτηση μας αν έχουν τα παιδιά δική τους τσάντα, το κάθε ένα πήρε τη δική του και αφού μας την περιέγραψε, η συζήτηση άρχισε

DSC01731

Tα παιδιά περιγράφουν τις καινούργιες τσάντες τους

  • Γιατί την αγόρασαν
  • Σε τι τους χρησιμεύει
  • Τι βάζουν σε αυτή
  • Από που την αγόρασαν
  • Γιατί διάλεξαν την συγκεκριμένη
  • Γιατί την ονομάζουμε σχολική
  • Ποιος άλλος στην οικογένεια έχει τσάντα
  • Είναι ίδιες ή έχουν διαφορά
  • Η τσάντα των παιδιών του κλασικού & του ολοήμερου τμήματος

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 -Ομαδοποιήσεις ως προς το χρώμα 

DSC01736 ΜΟΥΣΙΚΗ

 3η Μέρα

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-Παραμύθι :»Μια τσάντα τσαχπίνα»

8M92_SX170Y170

- «Η Τσάντα η τσαχπίνα και οι φίλοι της» ομαδικό κολάζ

DSC01750DSC01751

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ :ΑΝΑΓΝΩΣΗ

-«Τι είχε μέσα η τσάντα του Μίλτου?»

-«Τι πρέπει να έχει μέσα η δική σας τσάντα?»

-Παρουσιάζουμε ένα πίνακα αναφοράς με διάφορες εικόνες Αφού τον διαβάσουν,βρίσκουν στην μοκέτα τις σωστές λέξεις-κάρτες που αντιστοιχούν στα πράγματα που πρέπει να έχουν μαζί τους

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

-Παιχνίδι ταχύτητας:«Ποιος θα τακτοποιήσει πρώτος την τσάντα του?»

 4η Μέρα

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

-Αντιστοίχιση ένα προς ένα

DSC01741DSC01740

ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

-Αφού παίξαμε,ομαδοποιήσαμε,αντιστοιχίσαμε,παρατηρούμε τις τσάντες και μαθαίνουμε από τι υλικό είναι φτιαγμένες και ποιο από αυτά είναι το πιο ανθεκτικό

-Στη συνέχεια,ταξινομούμε τις τσάντες,ανάλογα με το υλικό τους

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

- Αφίσα με οδηγίες για τη σωστή συμπεριφορά κατά την ώρα του φαγητού

-Βήματα για το….νοικοκυρεμένο άνοιγμα και κλείσιμο της τσάντας

DSC01746

5η Μέρα

ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

-Κατασκευή τσάντας με διάφορα υλικά

DSC01738

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ: ΓΡΑΦΗ

-Δίνουμε στα παιδιά καρτελάκια,πάνω στα οποία γράφουν το ονομά τους.Αυτά θα μπουν στις κυψέλες και στη θέση που το κάθε παιδί θέλει να έχει την τσάντα του

DSC01748

 ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

-Συμβολικό παιχνίδι :Διαμορφώνουμε μια γωνιά της τάξης μας σε κατάστημα με τσάντες.

Τα παιδιά παίρνουν ρόλους και ξεκινάνε το παιχνίδι

Αποχαιρετάμε την Τούλα την τσαντούλα με την υπόσχεση όχι μόνο να προσέχουμε τις τσάντες μας και να τις έχουμε νοικοκυρεμένες, αλλά και να σεβόμαστε όλα τα υλικά και τα παιχνίδια του σχολείου μας.Και αφού μάθαμε το χώρο του Νηπιαγωγείου,τους κανόνες του και τον τρόπο που όλοι μας πρέπει να συμπεριφερόμαστε,πάμε να γνωρίσουμε μια άλλη μικρή, κλειστή και πολύ σημαντική κοινωνία.ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

1 σχόλιο

  1. Μαίρη

    Συνεχίστε πάντα έτσι. !:!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>