«

»

Μαρ 06

Μιλάμε με τα υλικά της τάξης μας…..κάτι έχουν να μας πουν

Αχ!!!!! Αυτοί οι μαρκαδόροι, τι τραβάν. Πόσο δύσκολη και…….ανθυγιεινή είναι η δουλειά τους. Ξεκινάνε το πρωί με όρεξη να δημιουργήσουν και μέχρι το βράδυ δεν ξέρουν αν θα υπάρχουν. 

Ευτυχώς όμως έχουμε καλά νέα!!!!! Ένα όμορφο βιβλίο ήρθε να σώσει την κατάσταση και να μας βοηθήσει να σώσουμε τους όμορφους, χρήσιμους, πολύχρωμους φίλους μας!!!!!

Καταγραφή

 

Αρχίζουμε….

1. Το παράπονο του Μαρκαδόρου

Προφορική επικοινωνία

 Ξαφνικά στην γωνιά παρατήρησης ξεπροβάλει ένα….κουτί. Καθόλου ήσυχο, οφείλουμε να ομολογήσουμε. Μεγάλος σαματάς ερχόταν από μέσα του και γρήγορα το ανοίξαμε για να γλιτώσουμε τα αυτιά μας

Ξεπετάχτηκε λοιπόν από μέσα ένας μαρκαδόρος, ο οποίος κρατούσε μια σακούλα και άρχισε να φωνάζει, να κλαίει και να χτυπιέται. Άντε να βρεις άκρη!!! Ήταν τόσο λαχανιασμένος που δεν μπορούσε να σταυρώσει κουβέντα. Έτσι ρωτήσαμε τα παιδιά:

Ποιο νομίζετε ότι είναι το παράπονο του Μαρκαδόρου;

DSC05981

Ώσπου τα παιδιά να δώσουν τις απαντήσεις τους, συνήλθε και ο μαρκαδόρος και άρχισε να μιλάει και να μας διηγείται την ιστορία του, αφού πρώτα έβγαλε από τη σακούλα αυτά που μας έφερε:

-Ένα βιβλίο

- Ένα cd

-Διάφορα εργαλεία ζωγραφικής,

διαβάζοντας μας το παραπάνω βιβλίο

DSC04302

-Τέλος συνθέσαμε τον τίτλο του βιβλίου

DSC05985

*

Παιδί και γλώσσα: Ανάγνωση

Μάθαμε επιτέλους ποιο ήταν το πρόβλημα του μαρκαδόρου και σκεφτήκαμε να δράσουμε… γρήγορα για να τον βοηθήσουμε

-Φτιάξαμε λοιπόν μια αφίσα με τα αιτήματα των μαρκαδόρων και υποσχεθήκαμε να τα τηρήσουμε για να μείνουν μαζί μας όλη τη χρονιά

DSC05984

*

Μουσική

Μάθαμε το τραγούδι:»Ένας μαρκαδόρος μια φορά»

2. Ο Μαρκαδόρος γίνεται ο καλύτερος φίλος μας

Εικαστική αγωγή

Για να γίνει κάποιος φίλος μας , να μην χωρίζουμε ποτέ και να τον προστατεύουμε  πρέπει πρώτα να τον γνωρίσουμε. Αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε και μεις με τον παραπονιάρη μαρκαδόρο

-Κάναμε λοιπόν την ερώτηση στα παιδιά:

 Τι μπορούμε να κάνουμε με τον μαρκαδόρο;

και καταγράψαμε τις απαντήσεις τους

- Και για του λόγου το αληθές, τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και φτιάχνει η κάθε μία το δικό της έργο

DSC05982

*

Μαθηματικά

Για να φτιάχνουμε όμως όλα τα παραπάνω και ακόμα περισσότερα και ο μαρκαδόρος να είναι πάντα δίπλα μας…..

-Καθώς συμμαζεύαμε τους μαρκαδόρους μας, ο Ρούλης Μαρκαδορούλης βγάζει μια φωνή

Αμέσως τρέξαμε και…..

Τα καπάκια δεν ήταν στους μαρκαδόρους. Έτσι καλέσαμε τα παιδιά να βάλουν στον κάθε μαρκαδόρο το καπάκι του.

Έχουν όλοι οι μαρκαδόροι τα καπάκια τους;

-Συνεχίσαμε παίζοντας με τους μαρκαδόρους και τα καπάκια τους, κάνοντας Αντιστοίχιση 1:1

DSC05983

Και ένα φύλλο εργασίας

3

*

Φυσική αγωγή

-Αφού μάθαμε το τραγούδι του μαρκαδόρου , φτιάξαμε και μια χορογραφία και μάθαμε και να το χορεύουμε

Καταγραφή

Παιδί και γλώσσα: Ανάγνωση

Αφού θέλουμε, ο μαρκαδόρος να γίνει φίλος μας, να μην μάθουμε πως γράφεται το όνομά του;

-Παρουσιάσαμε μία κάρτα με την λέξη, Μαρκαδόρος

  • Τη διαβάσαμε
  • Τη συλλαβίσαμε
  • Την γράψαμε

DSC04309

  • Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Μ

-Στη συνέχεια, προσπαθήσαμε να βρούμε το δρόμο μέσα από ένα λαβύρινθο, για να ενώσουμε τον μαρκαδόρο με το καπάκι του ( Ο δρόμος του Μ )

3

*

Μαθηματικά

 Ο Ρούλης ο Μαρκαδορούλης είναι τώρα αρκετά ήσυχος και περήφανος. Κατάλαβε ότι τον θέλουμε φίλο μας Και μάλιστα μας εμπιστεύτηκε και μια ιστορία από…….τη χώρα του την Χρωματούπολη. Εκεί έγινε μεγάλος καβγάς μια μέρα και……

-Σκορπίσαμε στην μοκέτα μας διάφορες εικόνες, ασπρόμαυρες, που υποτίθεται, ότι είναι οι κάτοικοι της Χρωματούπολης. Βάψαμε την κάθε εικόνα με το σωστό χρώμα μαρκαδόρου και την βάλαμε στο …… σπίτι της. Έτσι σταμάτησαν οι καβγάδες και ησύχασε και ο μαρκαδόρος

DSC04311

3

3

*

Προφορική επικοινωνία

Τελειώσαμε συνθέτοντας……..

-Ένα αίνιγμα για τον μαρκαδόρο

DSC04312

3. Ο Μαρκαδόρος και οι φίλοι του

Ο Μαρκαδόρος μας έχει πολλούς φίλους. Και μεις δεν το ξέραμε!!!! Μας το είπε ο ίδιος και μάλιστα θέλησε να μας τους γνωρίσει και…..

Παιδί και Γλώσσα: Ανάγνωση

- Ήρθε η ώρα να ανοίξει ο μαρκαδόρος την σακούλα του και να μας γνωρίσει τους φίλους του

  • Τους παρατηρήσαμε και τους ονομάσαμε
  • Διαβάσαμε ένα σχετικό πίνακα αναφοράς
  • Παίξαμε το λουρί της μάνας, για να μάθουμε καλύτερα τα ονόματα των νέων φίλων μας
  • DSC05994
  • Γράψαμε μια λίστα
  • Συζητήσαμε ως προς τον σεβασμό όλων των υλικών του Νηπιαγωγείου μας

3

*

Εικαστική αγωγή

Όλα τα παραπάνω υλικά είναι εξίσου σημαντικά με τον μαρκαδόρο. Μας βοηθούν να δημιουργούμε και να κάνουμε πιο πολύχρωμη τη ζωή μας. Αυτό μας έμαθε ο φίλος μας, ο Ρούλης. Γι” αυτό πρέπει να τα σεβόμαστε και να τα προσέχουμε. Κοιτάξτε τι μπορούμε να φτιάξουμε με όλα αυτά τα υλικά….

ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΣ..

DSC05995

 *

4. «Ένας μαρκαδόρος μια φορά, βγήκε από το κουτί του και είπε: ΓΕΙΑ!!!!»

Συναισθηματική Αγωγή

Ο μαρκαδόρος μας ήρθε τόσο φουριόζος που δεν μας άφησε να ασχοληθούμε με το παραμύθι που τόσο μας άρεσε. Τώρα όμως που κατάλαβε ότι έγινε φίλος μας και θα τον προσέχουμε και αυτόν και τους υπόλοιπους φίλους του, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με το παραπάνω παραμύθι και…

- Αφού ξαναδιαβάσαμε το παραμύθι…

  • Καταγράψαμε τις απαντήσεις στις ερωτήσεις

Γιατί ο μαρκαδόρος βγήκε από το κουτί του;

DSC05989

Πως ένιωσαν οι μαρκαδόροι όταν έχασαν το χρώμα τους;

DSC05988

  • Τέλος,…..τα δάχτυλά μας τα μικρά πήραν τους μαρκαδόρους αγκαλιά και φτιάξαμε ωραίες ζωγραφιές….
Και η τάξη μας σαν γκαλερί μοιάζει

DSC05990

*

Παιδί και Γλώσσα

Ένας ο φίλος μας ο Ρούλης, πολλά τ” αδέρφια του στο κουτί

-Ευκαιρία για Ενικό και Πληθυντικό αριθμό

DSC05986

*

Ανθρωπογενές περιβάλλον

-Συζήτηση ως προς:

  • Τον σεβασμό προς τα υλικά του σχολείου μας
  • Οικονομία και όχι σπατάλη των χρημάτων των γονιών
  • Σεβασμός προς το περιβάλλον

Καταγραφή

Παιδί και γλώσσα: Γραφή

Οι μαρκαδόροι είναι οι αγαπημένοι των παιδιών όλου του κόσμου Αλλά και το αντίθετο. Αφού λοιπόν ο μαρκαδόρος βγήκε από το κουτί του για να πει σε μας:ΓΕΙΑ!!!!, γιατί να μην το πει και στα άλλα παιδιά;

Έτσι……

DSC05996

*

Μαθηματικά

Ποιο δρόμο ακολούθησαν οι μαρκαδόροι μέχρι να φτάσουν στο Νηπιαγωγείο μας;

-Χαράξαμε την διαδρομή στον πίνακα…..

DSC05991

-Σε φύλλο εργασίας……

-Την φτιάξαμε με το σώμα μας

Και διαπιστώσαμε ότι οι μαρκαδόροι για να φτάσουν από το βιβλιοπωλείο στο σχολείο μας έκαναν μια……Οριζόντια γραμμή

DSC05992

3

*

Θεατρική αγωγή

-Τα παιδιά υποδύθηκαν τους μαρκαδόρους και…..μίλησαν στο κουκλοθέατρο

DSC04326

5. Επίσκεψη της συγγραφέα στο Νηπιαγωγείο μας 

Και έφτασε η μέρα που επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας η συγγραφέας του παραμυθιού, Κυρία Μαρτίδου Ραχήλ

DSC04315

Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΑΣ

  • Μας διάβασε το παραμύθι

DSC04335

  • Μας έδωσε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη

DSC04327

  • Χόρεψε μαζί μας

DSC04346

  • Της χαρίσαμε τον…..Ρούλη τον Μαρκαδορούλη μας

DSC04321

  • Και βγήκαμε μια αναμνηστική φωτογραφία

DSC04357

Και οι μαρκαδορούληδες των παιδιών 

DSC04308

1 σχόλιο

  1. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ

    ΦΥΣΑΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!ΜΑΚΑΡΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!ΠΟΛΛΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ. ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ,ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ!ΦΙΛΙΑ!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>