ΣΧΟΛΙΚΌ ΕΤΟΣ 2024-2025
ΜΗΝΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
1)Πρώτες μέρες στο σχολείο
*Ο κρεμμυδούλης πάει στο σχολείο.-παραμύθι
*Το σχολείο των ονείρων μου
2) Γνωρίζω και παίζω με τα χρώματα
*Τα χρωματιστά κοράκια-παραμύθι
*Το παραμύθι των χρωμάτων
*Το χρωματιστό αερόστατο
*Αναγνωρίζω τη λέξη..
* Ομαδοποιώ..
* Μίξη χρωμάτων…πορτοκαλί, πράσινο ,μωβ..
*Μουσικοκινητικά παιχνίδια για κατανόηση κι εμπέδωση των χρωμάτων..
ΜΗΝΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
1) Η Τελεία-η γραμμή
*Ανάγνωση και σχολιασμός του παραμυθιού <<Η τελεία>>.
*Τα παιδιά ζωγραφίζουν τέλειες….τελείες!!!
* Η ιστορία μιας γραμμής-φτιάχνω τη δική μου γραμμή ενώνοντας δυο σημεία.
…και έργα τέχνης ενώνοντας περισσότερα!!!
* Σχηματίζω το αρχικό γράμμα του ονόματος μου με γραμμές και τις μετράω..
* Περπατάω στις γραμμές…
και ανακατεύω τα μαλλιά της Μονα Λιζας χορεύοντας το τραγούδι <<Αστα τα μαλλάκια σου ανακατεμένα>>.
2) Γεωμετρικά σχήματα
*Κύκλος
Παίζουμε με τα στεφάνια..Τα στεφάνια ταξιδεύουν κ γίνονται ο,τι θέλω…τιμόνι ,βάρκα ,σφουγγάρι κ.α. Μουσικά στεφάνια. Οι φωλιές,
Βρίσκω κύκλους στην τάξη κ τους ταξινομώ σε μεγάλους κ μικρούς.
*Κατασκευάζω τον κυκλούλη και την κάμπια την κυκλούλα
*Τρίγωνο
Αναγνωρίζω τρίγωνα, σχηματίζω τρίγωνο με το σώμα μου κ με κορδέλες, μετράω τις γραμμές κ τις γωνίες ,τις περπατάω..
*Διαβάζω τον Τριγωνοψαρούλη, τον φτιάχνω ,γινόμαστε ολοι τριγωνοψαρούληδες ..
*Διαδρομές με κύκλους κ τρίγωνα, τα αναγνωρίζω ,τα ονοματίζω κ προχωρώ στο τέλος του δρόμου για να βρεθώ..
*Τετράγωνο
*Ψάχνω τετράγωνα να βρω κ τα ταξινομώ..
*Η τετράγωνη αγάπη-παραμύθι
*Παίζω κ χορεύω με την κυρία τετραγωνούλα
*Ορθογώνιο παραλληλόγραμμο και άλλα σχήματα..
*Αναγνωρίζω και ονοματίζω τα σχήματα.
*Ταξινομώ-ομαδοποιώ-αντιστοιχίζω-σχηματίζω ένα σχήμα με τη βοήθεια κάποιου άλλου π.χ. δυο τρίγωνα μας δίνουν έναν ρόμβο.
3) Eιρήνη
*<<Το κανόνι της Ειρήνης>>,κουκλοθέατρο. Τα παιδιά αφού παρακολουθήσουν την παράσταση παίζουν κ τα ίδια με τους ήρωες του έργου φτιάχνοντας και δικές τους ιστορίες.
*Διαβάζουμε το παραμύθι <<Ο σπόρος της Ειρήνης>> και το ζωγραφίζουμε.
* Ακούμε και τραγουδάμε το τραγούδι <<Τα ραφτικά της γιαγιάς>>.Δραματοποιούμε το τραγούδι και το αναπαράγουμε με τη βοήθεια μουσικών οργάνων.
Ζωγραφίζουμε για την Ειρήνη εμπνευσμένοι από το παραπάνω τραγούδι…κι έγινε παντού Ειρήνη!!
4) Οι ομορφιές της πατρίδας μας
Βλέπουμε εικόνες από τα τοπία της Ελλάδας ( νησιά, βουνά, κάμποι, γεφύρια, ποτάμια, λίμνες, δάση, καταρράκτες, κάστρα κ.α,) και περιγράφουμε.
Ακούμε το τραγούδι <<Δε χορταίνω να βλέπω τον ήλιο>> και με τα χέρια μας το αναπαριστούμε .
<<Γράφουμε >> το τραγούδι χρησιμοποιώντας στη θέση των εικόνων σχήματα.
Αναγνωρίζουμε ,ονοματίζουμε και κολλάμε το αρχικό γράμμα από τις λέξεις κλειδιά του τραγουδιού.
Ζωγραφίζουμε και κάνουμε κολάζ γέφυρες και καταρράκτες.
Γνωρίζουμε τρία σημαντικά κάστρα της πατρίδας μας ,τα χρωματίζουμε και αναγνωρίζουμε το όνομά τους. ( Λευκός Πύργος, Ακρόπολη, Κάστρο των ιπποτών).
Πρόσφατα σχόλια