«

»

Σεπ 25

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

αρχείο λήψης

ΣΧΟΛΙΚΌ ΕΤΟΣ 2024-2025

ΜΗΝΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

1)Πρώτες μέρες στο σχολείο

*Ο κρεμμυδούλης πάει στο σχολείο.-παραμύθι

58f8f417-5cd5-40cc-9731-44e5adb97f78

*Το σχολείο των ονείρων μου

a841d287-a0e6-4dad-86db-76dcd953699b

2) Γνωρίζω και παίζω με τα χρώματα

*Τα χρωματιστά κοράκια-παραμύθι

*Το παραμύθι των χρωμάτων

*Το χρωματιστό αερόστατο

d4fd50bd-4ee5-4338-843a-24f640b07a38

c983d3fd-edbc-4dc8-9233-ccfeb05fbecd

*Αναγνωρίζω τη λέξη..

6689e378-068b-4650-8526-9e6491cb72ee

* Ομαδοποιώ..

0ab8cbcb-2621-44fe-b155-d63119a5699b

* Μίξη χρωμάτων…πορτοκαλί, πράσινο ,μωβ..

2d09b9f4-f5fe-426d-91bf-c0370bad6446

701477b6-343f-43b3-aa6c-3350861a967e

4a04f593-2be9-45ba-98f1-bbe1e0553dd2

*Μουσικοκινητικά παιχνίδια για κατανόηση κι εμπέδωση των χρωμάτων..

41728796-1f46-4a0c-b67f-40af8546b4a3

ΜΗΝΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

1) Η Τελεία-η γραμμή

*Ανάγνωση και σχολιασμός του παραμυθιού <<Η τελεία>>.

*Τα παιδιά ζωγραφίζουν τέλειες….τελείες!!!

83c7ac15-5e89-4632-b455-0a9b319b6be0

40051828-250f-45d4-bb58-e0af5ca69849

* Η ιστορία μιας γραμμής-φτιάχνω τη δική μου γραμμή ενώνοντας δυο σημεία.

c61974b2-fefd-4276-8e0a-99c9ad47b927

12aaff46-b8ab-4965-9e30-129f3609edf0

…και έργα τέχνης ενώνοντας περισσότερα!!!

ff6a0766-e806-4616-95b6-f642a7bb9930

270e3625-edca-4a2d-89c0-3875b2ad5954

αρχείο λήψης

* Σχηματίζω το αρχικό γράμμα του ονόματος μου με γραμμές και τις μετράω..

375a56c7-6145-4eff-9b4f-0e2a476d7114

050714c1-3eed-46b2-8c48-371a7710d3f7

Περπατάω στις γραμμές…

a5e612aa-c93f-47f4-a9aa-ff42f3c23b62

και ανακατεύω τα μαλλιά της Μονα Λιζας χορεύοντας το τραγούδι <<Αστα τα μαλλάκια σου ανακατεμένα>>.

c714f555-d245-497f-8a65-3ebb331ecdb1

2) Γεωμετρικά σχήματα

*Κύκλος

Παίζουμε με τα στεφάνια..Τα στεφάνια ταξιδεύουν κ γίνονται ο,τι θέλω…τιμόνι ,βάρκα ,σφουγγάρι κ.α. Μουσικά στεφάνια. Οι φωλιές, 

Βρίσκω κύκλους στην τάξη κ τους ταξινομώ σε μεγάλους κ μικρούς.

6bf35965-c147-4b85-b7fe-bc9134e3aa45 (1)1239b3b0-1103-4708-9a4e-21d33bcf34f0 (1)

*Κατασκευάζω τον κυκλούλη και την κάμπια την κυκλούλα

b5cf5e3b-3333-47a1-aed7-9e945b3f80a9

*Τρίγωνο

Αναγνωρίζω τρίγωνα, σχηματίζω τρίγωνο με το σώμα μου κ με κορδέλες, μετράω τις γραμμές κ τις γωνίες ,τις περπατάω..

88ec198f-1efa-469e-903c-78783847f6be85cdbb79-c708-4961-80ec-eaa7a0a9c1e1

*Διαβάζω τον Τριγωνοψαρούλη, τον φτιάχνω ,γινόμαστε ολοι τριγωνοψαρούληδες ..782d259f-b1e8-4443-b2c9-cb1ab10c916d01444350-a328-4dc9-9ada-87138f1f4129

*Διαδρομές με κύκλους κ τρίγωνα, τα αναγνωρίζω ,τα ονοματίζω κ προχωρώ στο τέλος του δρόμου για να βρεθώ..

17ee0028-8c20-4a9e-8d0c-6273a5acfab8

bac62eba-fff1-4a19-9e95-bfa236b21009

*Τετράγωνο

*Ψάχνω τετράγωνα να βρω κ τα ταξινομώ..

*Η τετράγωνη αγάπη-παραμύθι

*Παίζω κ χορεύω με την κυρία τετραγωνούλα

a4b4a755-022e-49c2-a6c1-0da2a8bf7f7d

6ba5fe5c-28a4-4c74-9508-a8dce839059a

*Ορθογώνιο παραλληλόγραμμο και άλλα σχήματα..

*Αναγνωρίζω και ονοματίζω τα σχήματα.

*Ταξινομώ-ομαδοποιώ-αντιστοιχίζω-σχηματίζω ένα σχήμα με τη βοήθεια κάποιου άλλου π.χ. δυο τρίγωνα μας δίνουν έναν ρόμβο.

6bd08b57-2efb-4366-86e3-f7e461db06d305bdb010-e85e-437b-b0c7-939b1251d9308ec88c06-0fc2-47a3-88af-c8a977a771c6e5813792-f45c-4cc0-83cf-52d95f765701c74cb4fc-fab0-4aa1-9b35-5e53783fd0adf72c4904-0ff3-4b5c-a88b-704b55aab47c

 3) Eιρήνη

*<<Το κανόνι της Ειρήνης>>,κουκλοθέατρο. Τα παιδιά αφού παρακολουθήσουν την παράσταση παίζουν κ τα ίδια με τους ήρωες του έργου φτιάχνοντας και δικές τους ιστορίες.

77f423d4-39e5-4e0f-a581-e334644a4891

*Διαβάζουμε το παραμύθι <<Ο σπόρος της Ειρήνης>> και το ζωγραφίζουμε.

57a4754b-b69d-4ce4-aad9-fb9addb0a244

* Ακούμε και τραγουδάμε το τραγούδι <<Τα ραφτικά της γιαγιάς>>.Δραματοποιούμε το τραγούδι και το αναπαράγουμε με τη βοήθεια μουσικών οργάνων.

 d7e3a99a-512c-4eb5-92da-be01ce0bc207

Ζωγραφίζουμε για την Ειρήνη εμπνευσμένοι από το παραπάνω τραγούδι…κι έγινε παντού Ειρήνη!!

839fa996-01c1-4d72-af87-a48ce7de0f90

4) Οι ομορφιές της πατρίδας μας

Βλέπουμε εικόνες από τα τοπία της Ελλάδας ( νησιά, βουνά, κάμποι, γεφύρια, ποτάμια, λίμνες, δάση, καταρράκτες, κάστρα κ.α,) και περιγράφουμε.

Ακούμε το τραγούδι <<Δε χορταίνω να βλέπω τον ήλιο>> και με τα χέρια μας το αναπαριστούμε .

<<Γράφουμε >> το τραγούδι χρησιμοποιώντας στη θέση των εικόνων σχήματα.

Αναγνωρίζουμε ,ονοματίζουμε και κολλάμε το αρχικό γράμμα από τις λέξεις κλειδιά του τραγουδιού.

d2351bc5-ceba-4ad6-8c54-1b0d2bf98b31d8a3197c-5e6d-47a4-806d-7448dd868238

Ζωγραφίζουμε και κάνουμε κολάζ γέφυρες και καταρράκτες.

b41b9a3a-5c13-48b2-8303-e0f1a85c403e89d7f83c-0f00-42f5-8871-9bcbcdb01f96

Γνωρίζουμε τρία σημαντικά κάστρα της πατρίδας μας ,τα χρωματίζουμε και αναγνωρίζουμε το όνομά τους. ( Λευκός Πύργος, Ακρόπολη, Κάστρο των ιπποτών).

a2230e2c-6bf4-498c-b0f8-ebbaa4ea0478

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>