«

»

Ιουλ 07

Πολυτεχνείο-Νηπιαγωγείο Λακκώματος

Καταγραφή

«Στη δημοκρατία κάθε άνθρωπος είναι αναγκαίος.»

Ραλφ Γουόλντο Έμερσον

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

1. Παρέα με τον Ακριθάκη

1η Δραστηριότητα

-Ένας περίεργος και ασυνήθιστος πίνακας στόλιζε το ταμπλό μας ( «Το Πολυτεχνείο» ) και μας έδωσε αφορμή να προσεγγίσουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου. Αφού τον είδαμε και εκφράσαμε τις εντυπώσεις μας…..

  • Τον επεξεργαστήκαμε σε βάθος κάνοντας ερωτήσεις ως προς το περιεχόμενό του

δημιουργικη γραφή

  • Φανταστήκαμε τον πιθανό τίτλο του πίνακα

462542103_583101384393427_7194767430286114257_n

  • Τον χρωματίσαμε όσο πιο πιστά γινόταν

462570357_2650775255125497_1025114419985979398_n

2η Δραστηριότητα

-Αυτός ο περίεργος και ασυνήθιστος πίνακας δεν ήρθε μόνος του. Είχε μαζί του και ένα μπαουλάκι. Το ανοίξαμε και …..

πινακας 1

πινακας 2

πινακας 3

Αλέξης Ακριθάκης

  • Εντοπίσαμε ομοιότητες και διαφορές
  • Ψηφίσαμε τον πίνακα που μας άρεσε περισσότερο και φανταστήκαμε το….πριν και το μετά

462558482_888343826771124_6916090668644612972_n

Φύλλο εργασίας

462581351_1807709913098812_1656824553117250302_n

SKM_C3350241114090300

3η Δραστηριότητα

-Εμπνευστήκαμε από τον πίνακα και γίναμε συγγραφείς συνθέτοντας ένα παραμύθι

462574710_1098863838354070_8723961492935615219_n

Άραγε η ιστορία μας πλησιάζει τα πραγματικά γεγονότα;

Από τη ζωγραφική στο παραμυθι

2. Εδώ Πολυτεχνείο

1η Δραστηριότητα

-Ήρθε η ώρα ο Ακριθάκης να μας πει τη δική του ιστορία

  • Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο για να λύσουμε τις απορίες μας.

https://youtu.be/2fx8iz8CZIE?si=gLw4oMBYzLjx5I3P

  • Φανταστήκαμε τους εαυτούς μας φοιτητές.

Ποιο το σύνθημα μας;

462578151_1072283887548870_7251710017493789131_n

2η Δραστηριότητα

-Μάθαμε πως γράφεται η λέξη: Πολυτεχνείο, βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Π, μάθαμε πως γράφεται με υλικά της τάξης και παίξαμε ένα παιχνίδι

«Ο Δρόμος για το Πολυτεχνείο»

  • Κατά μήκος της τάξης οριοθετούμε ένα χώρο που μοιάζει με μονοπάτια και στο τέλος τοποθετούμε το Πολυτεχνείο. Πάνω στα μονοπάτια υπήρχαν πατούσες στις οποίες κολλήσαμε διάφορες εικόνες. Τα παιδιά – φοιτητές για να φτάσουν στο Πολυτεχνείο έπρεπε να βαδίσουν στο σωστό μονοπάτι, δηλαδή αυτό που πάνω του υπήρχαν εικόνες, οι λέξεις των οποίων άρχιζαν από Π

462565373_1084045906455614_5656175701812976710_n

Φύλλο εργασίας

462578155_865471618761221_201438671071608003_n

3η Δραστηριότητα

-Μάθαμε το τραγούδι : Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία και…

Το μουσείο του Πολυτεχνείου

462554207_1101831561317957_2791501760392663383_n

3. Δημοκρατία ή Δικτατορία;

1η Δραστηριότητα

-Διαβάσαμε το παραμύθι: Η Σοφή Ελιά και μετά τη συζήτηση ως προς το κείμενο του βιβλίου….

  • Γνωρίσαμε  τους ήρωες του κειμένου .

462559657_447032328102939_1020592179470298025_n

  • Μιλήσαμε για τα συναισθήματα των φυλακισμένων της Δικτατορίας με τη βοήθεια του καρπουζιού

462559312_1104255287947317_1214396304641626168_n

2η Δραστηριότητα

-Εντοπίσαμε γράμματα που κρύβονται μέσα στο…περιβόλι και κάναμε την πρώτη προσπάθεια φωνολογικής επίγνωσης.

462554186_4018566298379954_6671217419004076018_n

462545945_451625611300252_6057075671221957555_n

 3η Δραστηριότητα

-Γνωρίσαμε την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και την ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ και ομαδοποιήσαμε εικόνες ανάλογα με το περιεχόμενο τους.

462542674_1098213645021786_3907670424884070256_n

Φύλλο εργασίας

462556840_1089187626212314_4036781650034125417_n

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>