«Στη δημοκρατία κάθε άνθρωπος είναι αναγκαίος.»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
1. Παρέα με τον Ακριθάκη
1η Δραστηριότητα
-Ένας περίεργος και ασυνήθιστος πίνακας στόλιζε το ταμπλό μας ( «Το Πολυτεχνείο» ) και μας έδωσε αφορμή να προσεγγίσουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου. Αφού τον είδαμε και εκφράσαμε τις εντυπώσεις μας…..
- Τον επεξεργαστήκαμε σε βάθος κάνοντας ερωτήσεις ως προς το περιεχόμενό του
- Φανταστήκαμε τον πιθανό τίτλο του πίνακα
- Τον χρωματίσαμε όσο πιο πιστά γινόταν
2η Δραστηριότητα
-Αυτός ο περίεργος και ασυνήθιστος πίνακας δεν ήρθε μόνος του. Είχε μαζί του και ένα μπαουλάκι. Το ανοίξαμε και …..
- Εντοπίσαμε ομοιότητες και διαφορές
- Ψηφίσαμε τον πίνακα που μας άρεσε περισσότερο και φανταστήκαμε το….πριν και το μετά
Φύλλο εργασίας
3η Δραστηριότητα
-Εμπνευστήκαμε από τον πίνακα και γίναμε συγγραφείς συνθέτοντας ένα παραμύθι
Άραγε η ιστορία μας πλησιάζει τα πραγματικά γεγονότα;
2. Εδώ Πολυτεχνείο
1η Δραστηριότητα
-Ήρθε η ώρα ο Ακριθάκης να μας πει τη δική του ιστορία
- Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο για να λύσουμε τις απορίες μας.
https://youtu.be/2fx8iz8CZIE?si=gLw4oMBYzLjx5I3P
- Φανταστήκαμε τους εαυτούς μας φοιτητές.
Ποιο το σύνθημα μας;
2η Δραστηριότητα
-Μάθαμε πως γράφεται η λέξη: Πολυτεχνείο, βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Π, μάθαμε πως γράφεται με υλικά της τάξης και παίξαμε ένα παιχνίδι
«Ο Δρόμος για το Πολυτεχνείο»
- Κατά μήκος της τάξης οριοθετούμε ένα χώρο που μοιάζει με μονοπάτια και στο τέλος τοποθετούμε το Πολυτεχνείο. Πάνω στα μονοπάτια υπήρχαν πατούσες στις οποίες κολλήσαμε διάφορες εικόνες. Τα παιδιά – φοιτητές για να φτάσουν στο Πολυτεχνείο έπρεπε να βαδίσουν στο σωστό μονοπάτι, δηλαδή αυτό που πάνω του υπήρχαν εικόνες, οι λέξεις των οποίων άρχιζαν από Π
Φύλλο εργασίας
3η Δραστηριότητα
-Μάθαμε το τραγούδι : Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία και…
Το μουσείο του Πολυτεχνείου
3. Δημοκρατία ή Δικτατορία;
1η Δραστηριότητα
-Διαβάσαμε το παραμύθι: Η Σοφή Ελιά και μετά τη συζήτηση ως προς το κείμενο του βιβλίου….
- Γνωρίσαμε τους ήρωες του κειμένου .
- Μιλήσαμε για τα συναισθήματα των φυλακισμένων της Δικτατορίας με τη βοήθεια του καρπουζιού
2η Δραστηριότητα
-Εντοπίσαμε γράμματα που κρύβονται μέσα στο…περιβόλι και κάναμε την πρώτη προσπάθεια φωνολογικής επίγνωσης.
3η Δραστηριότητα
-Γνωρίσαμε την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και την ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ και ομαδοποιήσαμε εικόνες ανάλογα με το περιεχόμενο τους.
Φύλλο εργασίας
Πρόσφατα σχόλια