«

»

Ιουλ 07

Πολυτεχνείο-Νηπιαγωγείο Λακκώματος

Καταγραφή

«Στη δημοκρατία κάθε άνθρωπος είναι αναγκαίος.»

Ραλφ Γουόλντο Έμερσον

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

1. Παρέα με τον Ακριθάκη

1η Δραστηριότητα

-Ένας περίεργος και ασυνήθιστος πίνακας στόλιζε το ταμπλό μας ( «Το Πολυτεχνείο» ) και μας έδωσε αφορμή να προσεγγίσουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου. Αφού τον είδαμε και εκφράσαμε τις εντυπώσεις μας…..

  • Τον επεξεργαστήκαμε σε βάθος κάνοντας ερωτήσεις ως προς το περιεχόμενό του

δημιουργικη γραφή

  • Φανταστήκαμε τον πιθανό τίτλο του πίνακα
  • Τον χρωματίσαμε όσο πιο πιστά γινόταν

2η Δραστηριότητα

-Αυτός ο περίεργος και ασυνήθιστος πίνακας δεν ήρθε μόνος του. Είχε μαζί του και ένα μπαουλάκι. Το ανοίξαμε και …..

πινακας 1

πινακας 2

πινακας 3

Αλέξης Ακριθάκης

  • Εντοπίσαμε ομοιότητες και διαφορές
  • Σχολιάσαμε και δώσαμε τίτλο, στον κάθε πίνακα χωριστά
  • Ψηφίσαμε τον πίνακα που μας άρεσε περισσότερο και φανταστήκαμε το….πριν και το μετά

Φύλλο εργασίας

3η Δραστηριότητα

-Χρησιμοποιώντας τους πίνακες και τους τίτλους που επινόησαν τα νήπια, καθώς και άλλους πίνακες σχετικούς, φτιάξαμε μια ιστορία.

Άραγε η ιστορία μας πλησιάζει τα πραγματικά γεγονότα;

2. Εδώ Πολυτεχνείο

1η Δραστηριότητα

-Ήρθε η ώρα ο Ακριθάκης να μας πει τη δική του ιστορία

  • Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο για να λύσουμε τις απορίες μας.

https://youtu.be/2fx8iz8CZIE?si=gLw4oMBYzLjx5I3P

  • Φανταστήκαμε τους εαυτούς μας φοιτητές.

Ποιο το σύνθημα μας;

2η Δραστηριότητα

-Μάθαμε πως γράφεται η λέξη: Πολυτεχνείο, βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Π, μάθαμε πως γράφεται με υλικά της τάξης και παίξαμε ένα παιχνίδι

«Ο Δρόμος για το Πολυτεχνείο»

  • Κατά μήκος της τάξης οριοθετούμε ένα χώρο που μοιάζει με μονοπάτια και στο τέλος τοποθετούμε το Πολυτεχνείο. Πάνω στα μονοπάτια υπήρχαν πατούσες στις οποίες κολλήσαμε διάφορες εικόνες. Τα παιδιά – φοιτητές για να φτάσουν στο Πολυτεχνείο έπρεπε να βαδίσουν στο σωστό μονοπάτι, δηλαδή αυτό που πάνω του υπήρχαν εικόνες, οι λέξεις των οποίων άρχιζαν από Π

Φύλλο εργασίας

3η Δραστηριότητα

-Μάθαμε το παρακάτω τραγούδι και…

https://youtu.be/5nqRJHEEPeE?si=dfw3XY7NFZoe2kNF

3. Δημοκρατία ή Δικτατορία;

1η Δραστηριότητα

-Διαβάσαμε το παραμύθι: Η Σοφή Ελιά και μετά τη συζήτηση ως προς το κείμενο του βιβλίου….

  • Γνωρίσαμε την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και την ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ και ομαδοποιήσαμε εικόνες ανάλογα με το περιεχόμενο τους.
  • Κατατάξαμε τους ήρωες του παραμυθιού σε: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ-ΣΤΡΑΤΟΣ-ΛΑΟΣ 

Φύλλο εργασίας

2η Δραστηριότητα

-Φτιάξαμε το δέντρο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, κάπως έτσι….

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>