Admin

Πληροφορίες συγγραφέα

Ημερομηνία εγγραφής: 13 Ιανουαρίου 2015

Νεότερα άρθρα

  1. ΣΤΑΦΥΛΙ-ΤΡΥΓΟΣ σχ. έτος 2025-26 — 9 Οκτωβρίου 2025
  2. Α’Θεματικός κύκλος:Ζω καλύτερα -Ευ ζην :Υποθεματική: Αυτομέριμνα -Θεματική ενότητα : «Τρώγοντας το Μέλι το χρυσό, χτίζουμε σώμα γερό και δυνατό» — 1 Οκτωβρίου 2025
  3. Μετάβαση από το Νηπιαγωγωγείο στο Δημοτικό — 26 Σεπτεμβρίου 2025
  4. «Ενεργός πολίτης», 2025-2026, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ — 30 Ιουλίου 2025
  5. «Με λένε Φιλαναγνωσία ,θέλεις να γίνουμε φίλοι;» Σχέδιο Δράσης 2025- 2026 — 22 Ιουνίου 2025

Περισσότερο σχολιασμένα άρθρα

  1. Α” Θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ ζην-Υποθεματικη :Διατροφή-Θεματικη ενότητα: «Υγεία και υγιεινή διατροφή» — 3 σχόλια
  2. 25η Μαρτίου, «Τα Ελληνάκια», Δραστηριότητες — 3 σχόλια
  3. Το δώρο της παπλωματούς,Δραστηριότητες — 3 σχόλια
  4. Απόκριες, Δραστηριότητες — 2 σχόλια
  5. 28η Οκτωβρίου 1940, «Τα αστέρια της Ευρώπης», Δραστηριότητες — 2 σχόλια

Λίστα άρθρων του συγγραφέα

Οκτ 09

ΣΤΑΦΥΛΙ-ΤΡΥΓΟΣ σχ. έτος 2025-26

σ1

  ΕΝΑ ΤΣΑΜΠΙ ΣΤΑΦΥΛΙ        1η δραστηριότητα Με αφορμή σταφύλια που έφεραν παιδιά στο πρωινό γεύμα….. * Εικόνες ( αμπέλι, κληματαριά , τρύγος σταφυλιών, πάτημα ,μούστος, κρασί και άλλα προιόντα) .Ζητάω από τα παιδιά να φέρουν κάποιο προιόν σταφυλιού για την επόμενη μέρα. Βλέπουμε και σχολιάζουμε τις εικόνες .Βάζουμε στη σωστή σειρά τις εικόνες …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Οκτ 01

Α’Θεματικός κύκλος:Ζω καλύτερα -Ευ ζην :Υποθεματική: Αυτομέριμνα -Θεματική ενότητα : «Τρώγοντας το Μέλι το χρυσό, χτίζουμε σώμα γερό και δυνατό»

ef21a350-23c2-4e17-a215-4fc4d4eac6cc

1ο Εργαστήριο: Ο χορός της μέλισσας  Μάθαμε το απόσπασμα του Ρίτσου από το «Πρωινό άστρο»: «Μέλισσες τρυγάν τρυγάν τα ξανθόχρυσα λουλούδια τα ξανθόχρυσα τραγούδια και σου φτιάχνουν και σου φτιάχνουν -άνοιξε το χέρι σου-    σου “φτιαξαν το μέλι σου.»  (ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ) Χορεύουμε….σαν τις μέλισσες  (ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ) https://youtu.be/FTIf8xrE4cM?si=cgyVpQglYARs9hQ5 Παίξαμε ένα παιχνίδι κατεύθυνσης  (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ) 2ο Εργαστήριο: Τι είναι η Μέλισσα; -Ξεκινήσαμε με την …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Σεπ 26

Μετάβαση από το Νηπιαγωγωγείο στο Δημοτικό

4

Σχολικό έτος 2025-2026 Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αθλητισμού, επισκεφθήκαμε το Δημοτικό σχολείο, παίξαμε, γυμναστήκαμε, συναντηθήκαμε με τους παλιούς συμμαθητές μας και με την ευκαιρία υλοποιήσαμε την πρώτη δραστηριότητα μετάβασης

Ιουλ 30

«Ενεργός πολίτης», 2025-2026, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ

1

1η Δράση « Μια αγκαλιά και μια ιστορία, για τον παππού και τη γιαγιά» -Με αφορμή φωτογραφίες από παππούδες κ γιαγιάδες…. τα παιδιά μίλησαν   για τη δική τους γιαγιά και παππού. Διαβάσαμε  το παραμύθι << Ο Τοποτιπ στον παππού και στην γιαγιά>>  . Σχολιάσαμε και ζωγραφίσαμε τις εμπειρίες μας. -Με αφορμή το παραμύθι  πήραμε ιδέες και …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Ιουν 22

«Με λένε Φιλαναγνωσία ,θέλεις να γίνουμε φίλοι;» Σχέδιο Δράσης 2025- 2026

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ «Συνάντηση Γονέων» -Ερωτηματολόγιο για τους γονείς -Συζήτηση με θέμα την αξία των βιβλίων και ειδικότερα των παραμυθιών «Πως γεννιέται ένα βιβλίο;» -Φτιάξαμε τη γωνιά του Βιβλίου Τα παρατηρήσαμε, τα συγκρίναμε και τα ομαδοποιήσαμε ως προς το σχήμα και το μέγεθος Τα ταξινομήσαμε ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκουν και ψηφίσαμε την αγαπημένη μας. …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Απρ 09

Ανοιξιάτικες δραστηριότητες

22ebbe81-fb19-4e0e-949a-a96ad4120241

“Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια, αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την Άνοιξη να` ρθει”  Pablo Neruda ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 1η Δραστηριότητα -Διαβάζουμε το παραμύθι της Καρολάιν Πίτσερ: Μήπως είσαι η Άνοιξη; και μετά τα σχόλια καιι τις εντυπώσεις σχετικά με το περιεχόμενο.. Φτιάχνουμε τη δική μας Άνοιξη 2η Δραστηριότητα -Ψάχνουμε να βρούμε την δική …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Ιαν 26

«Χειμώνας ήρθε πάλι» Νηπιαγωγείο Λακκώματος

477713838_925203326477071_8473657323626262326_n

«Ο χειμώνας είναι η ώρα για άνεση, για καλό φαγητό και ζεστασιά, για το άγγιγμα ενός φιλικού χεριού και για μια συζήτηση δίπλα στη φωτιά: είναι η ώρα για το σπίτι».  – Έντιθ Σίτγουελ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 1η Δραστηριότητα -Διαβάσαμε το παραμύθι: Το μαγικό γάντι και πήραμε αφορμή για να θέσουμε τις παρακάτω ερωτήσεις …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Οκτ 17

«Εγώ και συ, ομάδα φοβερή» Σχέδιο δράσης Νηπιαγωγείου Λακκώματος, 2024-2025

φωτο2

Άξονας: Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Σχέδιο Δράσης: Σχέσεις μεταξύ μαθητών Τίτλος: Εγώ και συ μαζί, ομάδα φοβερή!!!! Συντονιστής Ομάδας Δράσης: Κάλφα Μαρία Οι σχέσεις μεταξύ μαθητών παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας, στην ποιότητα της σχολικής καθημερινότητας και στην ουσιαστική και αποτελεσματικότερη μαθησιακή διαδικασία. Οι λόγοι αυτοί, καθώς και ο συγκριτικά μεγάλος αριθμός αλλοδαπών …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Ιουλ 28

Β” Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον-Υποθεματική: Οικολογική συνείδηση : Θεματική ενότητα: «Με νοιάζει, θέλω και μπορώ»

477937575_945984357732331_3224014440771586034_n

Σε όλη τη διάρκεια της Ιστορίας, ο άνθρωπος έπρεπε να παλεύει με τη Φύση για να επιβιώσει. Σ’ αυτόν τον αιώνα, έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί ότι για να επιβιώσει, πρέπει να την προστατέψει. Ζαν-Υβ Κουστώ Β” Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον Υποθεματική: Οικολογική συνείδηση  Θεματική ενότητα: «Με νοιάζει, Θέλω και μπορώ» 1ο Εργαστήριο: Η Φύση είναι …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Ιουλ 07

Πολυτεχνείο-Νηπιαγωγείο Λακκώματος

462556840_1089187626212314_4036781650034125417_n

«Στη δημοκρατία κάθε άνθρωπος είναι αναγκαίος.» Ραλφ Γουόλντο Έμερσον ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 1. Παρέα με τον Ακριθάκη 1η Δραστηριότητα -Ένας περίεργος και ασυνήθιστος πίνακας στόλιζε το ταμπλό μας ( «Το Πολυτεχνείο» ) και μας έδωσε αφορμή να προσεγγίσουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου. Αφού τον είδαμε και εκφράσαμε τις εντυπώσεις μας….. Τον επεξεργαστήκαμε σε βάθος …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Παλαιότερα άρθρα «