Λίστα άρθρων του συγγραφέα

ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

1η διδασκαλία *παραμύθι<<Η Πιπίτσα ταξιδεύει>> της Μάρως Θεοδωράκη.Διαβάζουμε και συζητάμε το παραμύθι και ακούμε. σχολιάζουμε και χορεύουμε τα τραγούδια του cd .-( γλώσσα) *video << O Λάκης και τα μεταφορικά μέσα>>, συζήτηση. (γλώσσα) *μουσικοκινητικό παιχνίδι ( γινόμαστε αυτοκίνητα,τρένα,αεροπλάνα και καράβια) *ομαδοποιώ στο χαρτί τα μεταφορικά μέσα αν΄λογα με το είδος ( ξηρά, αέρας, θάλασσα) -(μαθηματικά) …

Συνέχεια ανάγνωσης

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ( σε 4 ενότητες)

     ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ .           Α ενότητα << Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ>> Μαζεύοντας φύλλα στην αυλή…  1 Διδασκαλία * Διαβάζουμε το παραμύθι << Το τελευταίο φύλλο>> ,Stef Wade και συζητάμε.Βλέπουμε και περιγράφουμε φθινοπωρινές εικόνες.ΜΙλάμε για τα φθινοπωρινά χρώματα ( κόκκινο, κίτρινο,πορτοκαλί,καφέ). ( γλώσσα) *Παίζουμε  μουσικοκινητικό παιχνίδι με κάρτες και …

Συνέχεια ανάγνωσης

Σχέδιο δράσης 2025-2026:Είμαι η Φιλαναγνωσία!!!! Θέλεις να γίνουμε φίλοι;

Ζούμε στην εποχή όπου η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία και με τη δύναμη της εικόνας της, έχει αφαιρέσει το βιβλίο από την καθημερινότητα μικρών αλλά και μεγάλων. Τα παιδιά περνούν πολλές ώρες μπροστά από μία οθόνη και για το λόγο αυτό κρίνεται απαραίτητη η επιστροφή στο βιβλίο το οποίο,  προσφέρει ηρεμία, γαλήνη, ξεκούραση, φαντασία.  ΣΤΟΧΟΙ Οι …

Συνέχεια ανάγνωσης

ΣΤΑΦΥΛΙ-ΤΡΥΓΟΣ σχ. έτος 2025-26

  ΕΝΑ ΤΣΑΜΠΙ ΣΤΑΦΥΛΙ        1η Διδασκαλία Με αφορμή σταφύλια που έφεραν παιδιά στο πρωινό γεύμα….. * Εικόνες ( αμπέλι, κληματαριά , τρύγος σταφυλιών, πάτημα ,μούστος, κρασί και άλλα προιόντα) .Ζητάω από τα παιδιά να φέρουν κάποιο προιόν σταφυλιού για την επόμενη μέρα. Βλέπουμε και σχολιάζουμε τις εικόνες .Βάζουμε στη σωστή σειρά τις εικόνες …

Συνέχεια ανάγνωσης

Α’Θεματικός κύκλος:Ζω καλύτερα -Ευ ζην :Υποθεματική: Αυτομέριμνα -Θεματική ενότητα : “Τρώγοντας το Μέλι το χρυσό, χτίζουμε σώμα γερό και δυνατό”

1ο Εργαστήριο: Ο χορός της μέλισσας  Μάθαμε το απόσπασμα του Ρίτσου από το “Πρωινό άστρο”: “Μέλισσες τρυγάν τρυγάν τα ξανθόχρυσα λουλούδια τα ξανθόχρυσα τραγούδια και σου φτιάχνουν και σου φτιάχνουν -άνοιξε το χέρι σου-    σου ‘φτιαξαν το μέλι σου.”  (ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ) Χορεύουμε….σαν τις μέλισσες  (ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ) https://youtu.be/FTIf8xrE4cM?si=cgyVpQglYARs9hQ5 Παίξαμε ένα παιχνίδι κατεύθυνσης  (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ) 2ο Εργαστήριο: Τι είναι η Μέλισσα; -Ξεκινήσαμε με την …

Συνέχεια ανάγνωσης

Μετάβαση από το Νηπιαγωγωγείο στο Δημοτικό

Σχολικό έτος 2025-2026 Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αθλητισμού, επισκεφθήκαμε το Δημοτικό σχολείο, παίξαμε, γυμναστήκαμε, συναντηθήκαμε με τους παλιούς συμμαθητές μας και με την ευκαιρία υλοποιήσαμε την πρώτη δραστηριότητα μετάβασης Οι μαθητές της Α’ Δημοτικού μετά από πρόσκληση μας, επισκέφθηκαν το Νηπιαγωγείο μας,όπου καλωσορίσαμε την συγγραφέα Ανδρεοπούλου Κωνσταντίνα, η οποία μας διάβασε το βιβλίο της: …

Συνέχεια ανάγνωσης

“Ενεργός πολίτης”, 2025-2026, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ

1η Δράση “ Μια αγκαλιά και μια ιστορία, για τον παππού και τη γιαγιά” -Με αφορμή φωτογραφίες από παππούδες κ γιαγιάδες…. τα παιδιά μίλησαν   για τη δική τους γιαγιά και παππού. Διαβάσαμε  το παραμύθι << Ο Τοποτιπ στον παππού και στην γιαγιά>>  . Σχολιάσαμε και ζωγραφίσαμε τις εμπειρίες μας. -Με αφορμή το παραμύθι  πήραμε ιδέες και …

Συνέχεια ανάγνωσης

Ανοιξιάτικες δραστηριότητες

“Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια, αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την Άνοιξη να` ρθει”  Pablo Neruda ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 1η Δραστηριότητα -Διαβάζουμε το παραμύθι της Καρολάιν Πίτσερ: Μήπως είσαι η Άνοιξη; και μετά τα σχόλια καιι τις εντυπώσεις σχετικά με το περιεχόμενο.. Φτιάχνουμε τη δική μας Άνοιξη 2η Δραστηριότητα -Ψάχνουμε να βρούμε την δική …

Συνέχεια ανάγνωσης

“Χειμώνας ήρθε πάλι” Νηπιαγωγείο Λακκώματος

«Ο χειμώνας είναι η ώρα για άνεση, για καλό φαγητό και ζεστασιά, για το άγγιγμα ενός φιλικού χεριού και για μια συζήτηση δίπλα στη φωτιά: είναι η ώρα για το σπίτι».  – Έντιθ Σίτγουελ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 1η Δραστηριότητα -Διαβάσαμε το παραμύθι: Το μαγικό γάντι και πήραμε αφορμή για να θέσουμε τις παρακάτω ερωτήσεις …

Συνέχεια ανάγνωσης

“Εγώ και συ, ομάδα φοβερή” Σχέδιο δράσης Νηπιαγωγείου Λακκώματος, 2024-2025

Άξονας: Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Σχέδιο Δράσης: Σχέσεις μεταξύ μαθητών Τίτλος: Εγώ και συ μαζί, ομάδα φοβερή!!!! Συντονιστής Ομάδας Δράσης: Κάλφα Μαρία Οι σχέσεις μεταξύ μαθητών παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας, στην ποιότητα της σχολικής καθημερινότητας και στην ουσιαστική και αποτελεσματικότερη μαθησιακή διαδικασία. Οι λόγοι αυτοί, καθώς και ο συγκριτικά μεγάλος αριθμός αλλοδαπών …

Συνέχεια ανάγνωσης