Admin

Πληροφορίες συγγραφέα

Ημερομηνία εγγραφής: 13 Ιανουαρίου 2015

Νεότερα άρθρα

  1. Σχέδιο δράσης Νηπιαγωγείου Λακκώματος, 2024-2025 — 17 Οκτωβρίου 2024
  2. ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ — 25 Σεπτεμβρίου 2024
  3. Β” Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον-Υποθεματική: Οικολογική συνείδηση : Θεματική ενότητα: «Με νοιάζει, θέλω και μπορώ» — 28 Ιουλίου 2024
  4. Πολυτεχνείο-Νηπιαγωγείο Λακκώματος — 7 Ιουλίου 2024
  5. Φθινόπωρο, Δραστηριότητες — 19 Ιουνίου 2024

Περισσότερο σχολιασμένα άρθρα

  1. Α” Θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ ζην-Υποθεματικη :Διατροφή-Θεματικη ενότητα: «Υγεία και υγιεινή διατροφή» — 3 σχόλια
  2. 25η Μαρτίου, «Τα Ελληνάκια», Δραστηριότητες — 3 σχόλια
  3. Το δώρο της παπλωματούς,Δραστηριότητες — 3 σχόλια
  4. Απόκριες, Δραστηριότητες — 2 σχόλια
  5. 28η Οκτωβρίου 1940, «Τα αστέρια της Ευρώπης», Δραστηριότητες — 2 σχόλια

Λίστα άρθρων του συγγραφέα

Οκτ 17

Σχέδιο δράσης Νηπιαγωγείου Λακκώματος, 2024-2025

  Άξονας: Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Σχέδιο Δράσης: Σχέσεις μεταξύ μαθητών Τίτλος: Εγώ και συ μαζί, ομάδα φοβερή!!!! Συντονιστής Ομάδας Δράσης: Κάλφα Μαρία Οι σχέσεις μεταξύ μαθητών παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας, στην ποιότητα της σχολικής καθημερινότητας και στην ουσιαστική και αποτελεσματικότερη μαθησιακή διαδικασία. Οι λόγοι αυτοί, καθώς και ο συγκριτικά μεγάλος αριθμός …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Σεπ 25

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

f38960d5-17e7-4709-8fe1-7548c5692bd1

ΣΧΟΛΙΚΌ ΕΤΟΣ 2024-2025 ΜΗΝΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 1)Πρώτες μέρες στο σχολείο *Ο κρεμμυδούλης πάει στο σχολείο.-παραμύθι *Το σχολείο των ονείρων μου 2) Γνωρίζω και παίζω με τα χρώματα *Τα χρωματιστά κοράκια-παραμύθι *Το παραμύθι των χρωμάτων *Το χρωματιστό αερόστατο *Αναγνωρίζω τη λέξη.. * Ομαδοποιώ.. * Μίξη χρωμάτων…πορτοκαλί, πράσινο ,μωβ.. *Μουσικοκινητικά παιχνίδια για κατανόηση κι εμπέδωση των χρωμάτων.. ΜΗΝΑΣ …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Ιουλ 28

Β” Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον-Υποθεματική: Οικολογική συνείδηση : Θεματική ενότητα: «Με νοιάζει, θέλω και μπορώ»

Καταγραφή

Σε όλη τη διάρκεια της Ιστορίας, ο άνθρωπος έπρεπε να παλεύει με τη Φύση για να επιβιώσει. Σ’ αυτόν τον αιώνα, έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί ότι για να επιβιώσει, πρέπει να την προστατέψει. Ζαν-Υβ Κουστώ Β” Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον Υποθεματική: Οικολογική συνείδηση  Θεματική ενότητα: «Με νοιάζει, Θέλω και μπορώ» 1ο Εργαστήριο: Η Φύση είναι …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Ιουλ 07

Πολυτεχνείο-Νηπιαγωγείο Λακκώματος

462556840_1089187626212314_4036781650034125417_n

«Στη δημοκρατία κάθε άνθρωπος είναι αναγκαίος.» Ραλφ Γουόλντο Έμερσον ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 1. Παρέα με τον Ακριθάκη 1η Δραστηριότητα -Ένας περίεργος και ασυνήθιστος πίνακας στόλιζε το ταμπλό μας ( «Το Πολυτεχνείο» ) και μας έδωσε αφορμή να προσεγγίσουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου. Αφού τον είδαμε και εκφράσαμε τις εντυπώσεις μας….. Τον επεξεργαστήκαμε σε βάθος …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Ιουν 19

Φθινόπωρο, Δραστηριότητες

462571665_954861609798593_7838469591536342051_n

«Το Φθινόπωρο είναι μια δεύτερη Άνοιξη, όπου κάθε φύλλο είναι ένα λουλούδι» Αλμπέρ Καμύ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ  1. Τα φύλλα πέφτουν 1η Δραστηριότητα -Διαβάσαμε το παραμύθι: Το φύλλο που δεν ήθελε να πέσει, του Γιάννη Πλαχούρη και μετά τις ερωτήσεις του κειμένου.. Ομαδοποιήσαμε φύλλα ως προς το χρώμα Εξασκήσαμε την μνήμη μας με κάρτες memories …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μάι 11

Α” Θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ ζην, Θεματική ενότητα: Διατροφή, Υποθεματική: Τρόφιμα, φίλοι και σύμμαχοι

462562651_1081574023170390_5794754336540217055_n

Η τροφή σου να είναι το φάρμακό σου και το φάρμακό σου να είναι η τροφή σου. Ιπποκράτης Α” Θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ ζην Θεματική ενότητα: Διατροφή Υποθεματική: Τρόφιμα, φίλοι και σύμμαχοι 1ο Εργαστήριο: Τρόφιμα, φίλοι και σύμμαχοι 1η Δραστηριότητα -Διερεύνηση των γνώσεων των παιδιών μέσα από τις παρακάτω ερωτήσεις: Τι σας έρχεται στο μυαλό, …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Απρ 13

Σχέδιο δράσης: Αξιοποίηση Αύλειου χώρου, Νηπιαγωγείου Λακκώματος 2023-2024

448160948_345399621915849_1466278205876125886_n

  Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης Σχολική Μονάδα: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ – ΣΑΡΒΑΝΕΙΟ – 9490146 Σχολικό Έτος: 2023 – 2024 Ημερομηνία Εξαγωγής: 21/11/2023  Στόχος Βελτίωσης: Βελτίωση της αυλής του Νηπιαγωγείου, ώστε να γίνει προσιτή, ασφαλής και λειτουργική για τα νήπια Να ενισχυθεί ο χώρος με κατάλληλα παιχνίδια ώστε τα νήπια να χαλαρώνουν και να εκτονώνουν την ενέργεια τους, κατά …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Απρ 07

Άνοιξη, δραστηριότητες

436423681_420371087515854_2012402436061001619_n

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Με αφορμή ένα ποίημα  1η Δραστηριότητα -Διαβάζουμε το ποίημα του Λορέντζου Μαβίλη: Πατρίδα Ζωγραφίζουμε ότι μας έκανε εντύπωση Αντικαθιστούμε λέξεις του ποιήματος με εικόνες Παρουσιάζουμε έναν πίνακα αισθήσεων και τοποθετούμε τις παραπάνω εικόνες στην σωστή αίσθηση 2η Δραστηριότητα -Γράφουμε το ποίημα σε μεγάλο χαρτόνι. Τα παιδιά το ανασυνθέτουν. 3η Δραστηριότητα -Αναζητούμε …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μαρ 27

Οικογένεια, δραστηριότητες

462545907_1267314644269041_239564443084216090_n

«Σε μια οικογένεια, η αγάπη καταπραΰνει πληγές, δένει τις σχέσεις ανάμεσα στα μέλη και φαντάζει σαν μια μουσική που φέρνει την ηρεμία». Φρίντριχ Νίτσε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Η Οικογένεια μέσα από πίνακες ζωγραφικής 1η Δραστηριότητα -Παρουσιάζουμε στα παιδιά πίνακες ζωγραφικής με θέμα την οικογένεια. Εντοπίζουν κομμάτια από τους πίνακες που λείπουν ή που …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Αυγ 26

Πάω στο Νηπιαγωγείο, Δραστηριότητες

collage

1. Ο παπαγάλος Γκοχ πάει στο σχολείο 1η Δραστηριότητα -Διαβάζουμε το παραπάνω παραμύθι και.. Ποιο το όνομα του παπαγάλου; Πως είναι τα φτερά του; Τι φοράει στο λαιμό του; Γιατί δεν μιλούσε; Που πήγε για να μάθει να μιλάει και να γίνει ξεφτέρι; -Φτιάξαμε το προφίλ του παπαγάλου σύμφωνα με τη φαντασία μας -Βάφουμε τα …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Παλαιότερα άρθρα «