“Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια, αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την Άνοιξη να` ρθει”
Pablo Neruda
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
1η Δραστηριότητα
-Διαβάζουμε το παραμύθι της Καρολάιν Πίτσερ: Μήπως είσαι η Άνοιξη; και μετά τα σχόλια καιι τις εντυπώσεις σχετικά με το περιεχόμενο..
- Φτιάχνουμε τη δική μας Άνοιξη
2η Δραστηριότητα
-Ψάχνουμε να βρούμε την δική μας άνοιξη με τη βοήθεια της beebot
3η Δραστηριότητα
-Χορεύουμε με το ρυθμικό τραγούδι: Πετούν τα πεταλούδια
4η Δραστηριότητα
-Φωνολογική επίγνωση με τα γράμματα της: Άνοιξης
5η Δραστηριότητα
-Τι είναι η Άνοιξη και τι την χαρακτηρίζει;
-Ποια τα φρούτα και τα λαχανικά της;
Μια βόλτα στο μανάβη. Ποια φρούτα θα ψωνίζω;
6η Δραστηριότητα
-Παίζοντας με το πρόγραμμα wordwall,παίξαμε με την Άνοιξη
7η Δραστηριότητα
-Η Άνοιξη έχει τρία παιδιά-μήνες. Τα προετοιμάζει για να τα στείλει στους ανθρώπους
- Τους δίνει ονόματα
- Τους ετοιμάζει τις βαλίτσες στους για να είναι προετοιμασμένοι.
- Με ποια σειρά στέλνει τους μήνες της;
Φύλλο εργασίας
8η Δραστηριότητα
-Μαζεύουμε λουλούδια να στολίσουμε τα βάζα μας
Φύλλο εργασίας
9η Δραστηριότητα
-Τραγουδάμε : Να η Άνοιξη
10η Δραστηριότητα
-Με αφορμή ανοιξιάτικες εικόνες μαθαίνουμε τα κεφαλαία γράμματα.
Πρόσφατα σχόλια