«

Ιουν 22

«Με λένε Φιλαναγνωσία ,θέλεις να γίνουμε φίλοι;» Σχέδιο Δράσης 2025- 2026

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

«Συνάντηση Γονέων»

-Ερωτηματολόγιο για τους γονείς

-Συζήτηση με θέμα την αξία των βιβλίων και ειδικότερα των παραμυθιών

«Πως γεννιέται ένα βιβλίο;»

-Φτιάξαμε τη γωνιά του Βιβλίου

  • Τα παρατηρήσαμε, τα συγκρίναμε και τα ομαδοποιήσαμε ως προς το σχήμα και το μέγεθος
  • Τα ταξινομήσαμε ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκουν και ψηφίσαμε την αγαπημένη μας.
  • Εστιάσαμε στα παραμύθια και γνωρίσαμε τα μέρη από τα οποία αποτελείται

-Μάθαμε πως φτιάχνεται ένα βιβλίο

  • Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο

https://youtu.be/jK71VHjUS-g?si=n0QymHZDpM1l3Gcm

  • Γνωρίσαμε με τη σειρά τα επαγγέλματα που ασχολούνται με τη γέννηση του βιβλίου
  • Γνωρίσαμε τη λέξη Βιβλίο και το φώνημα Β
  • Η κάθε ομάδα επέλεξε ένα αγαπημένο της θέμα και έφτιαξε το δικό της βιβλίο, παρουσιάζοντας το στις υπόλοιπες.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ:

«Οργάνωση της Βιβλιοθήκης μας»

-Οργανώσαμε τη βιβλιοθήκη μας

  • Με την καθοδήγηση μας και την συμμετοχή των παιδιών οργανώσαμε τη βιβλιοθήκη μας.
  • Δουλεύοντας συνεργατικά, ορίσαμε κανόνες του σωστού αναγνώστη.
  • Κάναμε τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία παραμυθιού, με τη βοήθεια εικόνων.
  • Αρχίσαμε τον δανεισμό παραμυθιών με την ενεργή συμμετοχή γονέων και μαθητών.

(Από σπίτι σε σπίτι, από γειτονιά σε γειτονιά η Δεσποινίς Φιλαναγνωσία, ψάχνει να βρει, μια αγκαλιά)

-Οι μικροί αναγνώστες σέβονται και το περιβάλλον

  • Με αφορμή το παραμύθι: Η δεσποινίς σελίδα, συναντά τον κύριο μολύβι, γνωρίσαμε το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένα τα βιβλία και ομαδοποιήσαμε τα χαρτιά της τάξης μας ανάλογα με το είδος τους, κάνοντας ταυτόχρονα και ασκήσεις αφής.
  • Μάθαμε πως γίνεται το χαρτί, ποια είναι η πρώτη ύλη και ποιες οι συνέπειες από την αλόγιστη σπατάλη του χαρτιού και την καταστροφή των βιβλίων.
  • Φτιάξαμε με την συνεργασία όλων των παιδιών ένα Πολυτροπικό κείμενο με μηνύματα για την προστασία των δασών και την ανακύκλωση.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ- ΜΑΡΤΙΟΣ:

«Επίσκεψη συγγραφέα στο Νηπιαγωγείο μας»

-Γνωριμία με τη συγγραφέα

  • Συνέντευξη με τη συγγραφέα για να τη γνωρίσουμε καλύτερα
  • Ακούσαμε και επεξεργαστήκαμε το παραμύθι της
  • Γίναμε εξερευνητές και βοηθήσαμε τον Παύλο να βρει τα κομμάτια για να συναρμολογήσει το πατίνι του.
  • Ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε από την ιστορία.
  • Φανταστήκαμε ότι ταξιδεύαμε με το δικό μας πατίνι.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ- ΜΑΙΟΣ: 

«Μια βόλτα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη»

https://youtu.be/itVh0wqFEiQ?si=PsmNc4ildh29LvVp

«Γινόμαστε μικροί παραμυθάδες»

«Στέλνουμε το δικό μας μήνυμα»

1η Στάση: ΦΙΛΟΙ ΣΤΟ ΛΟΦΟ

 ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ: Διαβάζουμε το βιβλίο: Φίλοι στο λόφο

  • Τι βλέπουμε στο εξώφυλλο και τι στο οπισθόφυλλο
  • Ποιος είναι ο τίτλος του βιβλίου. Μπορούμε

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>