1η Δράση
“ Μια αγκαλιά και μια ιστορία, για τον παππού και τη γιαγιά”
-Με αφορμή φωτογραφίες από παππούδες κ γιαγιάδες….
- τα παιδιά μίλησαν για τη δική τους γιαγιά και παππού.
- Διαβάσαμε το παραμύθι << Ο Τοποτιπ στον παππού και στην γιαγιά>> .
- Σχολιάσαμε και ζωγραφίσαμε τις εμπειρίες μας.
-Με αφορμή το παραμύθι πήραμε ιδέες και βρήκαμε ερωτήσεις που θέλαμε να κάνουμε στις γιαγιάδες που θα επισκέπτονταν την τάξη μας. Τις καταγράψαμε .
(Πώς ήσουν όταν ήσουν μικρή?, Ποιο είναι το χόμπι σου?, Έχεις εγγονάκια? Τους μαγειρεύεις?)
-Ακούσαμε το τραγούδι << Παππουδογιαγιάδες>>
- Δραματοποιήσαμε το τραγούδι.
- Ντυθήκαμε γιαγιάδες και παππούδες παίζοντας ένα θεατρικό παιχνίδι.
-Φτιάξαμε το παζλ της γιαγιάς (Ιδέα της Τάνιας Μάνεση)
-Τελειώσαμε με την επίσκεψη γιαγιάδων στην τάξη μας.
ΚΑΙ …..τα δωράκια μας
2η Δράση
“ Νοιαζόμαστε για τα ζώα! Φροντίζουμε τα αδέσποτα”
1η Δραστηριότητα:
-Συζήτηση ως προς:
- Κάνοντας μια βόλτα στο χωριό σας ποια ζωάκια βλέπετε;
- Έχετε ζωάκια στο σπίτι σας;
- Πως τα φροντίζετε;
- Τι νομίζετε ότι θα γίνει αν τα αφήσετε μόνα τους χωρίς φροντίδα;
-Ψηφοφορία:
- Ποιο είναι το αγαπημένο σας ζωάκι; Γιατί;
- Φύλλο αξιολόγησης
2η Δραστηριότητα:
-Διαβάσαμε το βιβλίο: Ξουτ
-Συζήτηση ως προς:
- Ποια είναι η σωστή και ποια η λάθος συμπεριφορά προς αυτά;
- Τι χρειάζονται τα ζώα για να είναι χαρούμενα;
-Παρέα με τη beebot, δίνουμε στους φίλους μας τα ζώα αυτά που χρειάζονται
-Μαθαίνουμε τον αριθμό βοήθειας 10410.
-Φύλλο εργασίας
3η Δραστηριότητα:
-Συζήτηση ως προς:
- Αγαπάτε τα ζώα;
- Πως δείχνεται την αγάπη σας; Ερωτηματολόγιο.
- Τι ζωάκι θα θέλατε να έχετε για συντροφιά;
- Τι νομίζετε ότι θα σκεφτόταν το ζωάκι σας την ώρα που κοιμάται;
- Φύλλο αξιολόγησης
4η Δραστηριότητα:
-Διαβάζουμε το βιβλίο: Τα αδεσποτάκια και….
- Συζητάμε και σχολιάζουμε τις εντυπώσεις μας
- Συζήτηση για τα αδέσποτα ζώα και τις υπηρεσίες που ασχολούνται με αυτά
https://youtu.be/GCGff81ywNw?si=xxgB-97aevgrNXHI
-Εσύ τι θα ήθελες να κάνεις με τους φίλους σου για τα αδέσποτα ζώα;
5η Δραστηριότητα:
-Φτιάχνουμε μια αφίσα με συμβουλές που αφορούν στις ενέργειες για την φροντίδα των αδέσποτων ζώων
-Βάζουμε την αφίσα μας σε κεντρικό σημείο του χωριού μας
6η Δραστηριότητα:
-Επίσκεψη του υπεύθυνου αδέσποτων ζώων
- -Τα παιδιά παίρνουν συνέντευξη από τον Κύριο Μάντζιο και παίρνουν πληροφορίες για το θέμα
- Μια από τις πληροφορίες που μας έδωσε ο υπεύθυνος των αδέσποτων ζώων ήταν το οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι φιλοζωικές οργανώσεις
- Έτσι αποφασίσαμε να οργανώσουμε ένα παζάρι με λούτρινα ζωάκια, να τα πουλήσουμε και τα χρήματα να τα στείλουμε σε κάποια από αυτές
(Τελικά αγοράσαμε τροφή για τους τετράποδους φίλους μας και οι υπεύθυνοι φρόντισαν να φτάσουν στον προορισμό τους)
7η Δραστηριότητα:
-Τα δεσποζόμενα ζώα και η συμβολή τους στον άνθρωπο
- Παρακολούθηση powerpoint με ανάλογες εικόνες
Τα-δεσποζόμενα-ζώα-και-η-συμβολή-τους-στην
- Συζήτηση και καταγραφή απαντήσεων στην ερώτηση :Ποια η συμβολή των δεσποζόμενων ζώων στην ζωή των ανθρώπων;
-Φύλλο εργασίας
8η Δραστηριότητα:
-Δημιουργία αφίσας και επίσκεψη στο Δημοτικό σχολείο για μία από κοινού δράση
3η Δράση
“Η δική μας Γκερνίκα: Ένας πίνακας με σπουδαίο μήνυμα”
-Παρουσιάσαμε στα παιδιά τον πίνακα του Πικάσο: Γκερνίκα και….
- Τον παρατήρησαν και προσπάθησαν να εντοπίσουν τα πρόσωπα και να φανταστούν τι ‘έλεγε το καθένα από αυτά
- Δώσαμε τον πίνακα με ……ελλείψεις και τα παιδιά τις εντόπιζαν και τις ενσωμάτωναν στον πίνακα
- Μίλησαν για τα χρώματα και τα σχήματα του πίνακα .Φαντάστηκαν πως θα ήταν ο πίνακας με χρώμα.

- Έπαιξαν με ένα παζλ και συνθέτοντας τα κομμάτια σχηματιζόταν ο τίτλος του πίνακα.









Πρόσφατα σχόλια