«

Οκτ 31

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ( σε 4 ενότητες)

 

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

.           Α ενότητα << Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ>>

Μαζεύοντας φύλλα στην αυλή…

 1 Διδασκαλία

* Διαβάζουμε το παραμύθι << Το τελευταίο φύλλο>> ,Stef Wade και συζητάμε.Βλέπουμε και περιγράφουμε φθινοπωρινές εικόνες.ΜΙλάμε για τα φθινοπωρινά χρώματα ( κόκκινο, κίτρινο,πορτοκαλί,καφέ). ( γλώσσα)

*Παίζουμε  μουσικοκινητικό παιχνίδι με κάρτες και αναγνωρίζουμε τα χρώματα

χρωματα

* << προσωπογραφία με φύλλα του φθινοπώρου>> ( χρησιμοποιούμε τα φύλλα που μαζέψαμε από την αυλή). ( εικαστικά)

* Ακούμε και χορεύουμε το τραγούδι << Φθινοπωράκι>>, της Ιωάννννας Προκοπίου (μουσικοκινητική αγωγή)

*Αντιστοιχίζουμε το φύλλο με το χρώμα και τον αριθμό που ταιριάζει.( φύλλο εργασίας)

 

2.Διδασκαλία

* Παρακολουθούμε το βιντεο<< The season>> .Eξηγούμε και συζητάμε το βιντεο. ( γλώσσα)

* Ακούμε το τραγούδι << Πέφτουν φύλλα στην αυλή>> και γινόμαστε φυλλαράκια ( μουσικοκινητική αγωγή)

*Κάνουμε ταξινόμηση φύλλων ανάλογα με το χρώμα ( μαθηματικά)

ταξινομηση

*Ζωγραφίζουμε 4 δεντράκια και κολλάμε στο καθένα φύλλα έτσι ωστε να έχουμε και τα 4 φθινοπωρινά χρώματα.(εικαστικά)

 

3.Διδασκαλία

*Γνωρίζουμε το γράμμα Φ,φ μέσα από το βιβλίο <<Αλφαβητάρι για γλωσσοδέτες >> του Ευγένιου Τριβιζά.Γνωρίζουμε λέξεις από Φ,φ και φυσικά κάνουμε αναφορά στις λέξεις φθινόπωρο και φύλλο.

* Φτιάχνουμε το δέντρο του Φιφη με φύλλα από Φ,φ αναγνωρίζοντάς το οπτικά ( παιχνίδι γλώσσας)

δεντρο

*Γράφουμε τη λέξη ΦΥΛΛΟ  χρησιμοποιώντας την αλγοριθμική σκέψη ( ΚΩΔΙΚΑΣ)

κωδικασ

 

* Κόβω, κολλάω και ζωγραφίζω το Φ και όποια εικόνα αρχίχει απο αυτό.( εικαστικά)

 

 

Β ενότητα << Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ-ΤΑ ΠΡΩΤΟΒΡΟΧΙΑ>>

1.Διδασκαλία

* Διαβάζουμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου << Από πού είσαι ποταμάκι>>.Συζητάμε το ποίημα κια γνωρίζουμε λίγα πράγματα για τον ποιητή.( γλώσσα)

* Ζωγραφίζουμε το ποίημα (εικαστικά)

* Παρακολουθούμε video για τον κύκλο του νερού και το εξηγούμε (γλώσσα) Κάνουμε το πείραμα του νερού για καλύτερη κατανόηση του κύκλου του, Βρασμός του νερού,το νερό γίνεται ατμός κι όταν κρυώνει ξανά νερό.( φυσικές επιστήμες)

πειραμα

* Κόβω και κολλάω τις εικόνες για να σχηματίσω τον κύκλο του νερού ( φύλλο εργασίας)

2.Διδασκαλία

*Παρακολουθούμε το video του Eric Carle << The little cloud>>, το συζητάμε . ( γλώσσα)

*Ακούμε το τραγούδι << Συννεφάκι>> ,παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου και το δραματοποιούμε ( δραματοποίηση)

*Κατασκευάζουμε τον << Συννεφούλα και τη Συννεφούλα>>,κολλητική και ζωγραφική ( εικαστικά)

βροχη

 

 

 

 

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>