Ευχαριστούμε πολύ την συνάδελφο Αριάδνη Ευαγγελοπούλου για τις όμορφες ιδέες της
Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ά θεματικός κύκλος:
Φροντίζω το περιβάλλον
«Ομάδα δράσης μαθητών – Οι Σωματοφύλακες των ζώων»
1ο Εργαστήριο:
- Δραστηριότητα 1η: 4 Οκτωβρίου, Παγκόσμια ημέρα των ζώων. Καταιγισμός ιδεών- Ti γιορτάζουμε;
Ζωγραφίζω το αγαπημένο μου ζωάκι που γιορτάζει σήμερα
- Δραστηριότητα 2η:Γιατί γιορτάζουμε αυτήν την μέρα;
Καταιγισμός ιδεών ,πότε ξεκίνησε να γιορτάζεται η παγκόσμια μέρα των ζώων, αφίσα με τίτλο: Ένας ιδανικός κόσμος για τα ζώα
Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ά θεματικός κύκλος:
Φροντίζω το περιβάλλον
Ομάδα δράσης μαθητών – Οι Σωματοφύλακες των ζώων
2ο Εργαστήριο:
- Δραστηριότητα 1η: Ευαισθητοποίηση μέσα από την ανάγνωση του παραμυθιού “ο Ξουτ”- ενσυναίσθηση.
- Δραστηριότητα 2η: Παρατήρησε τον Ξουτ στα διάφορα στάδια εξέλιξης του παραμυθιού και απεικόνισε το πως νιώθει. Πώς θα ένιωθες εσύ;
Δραστηριότητα 3η: Τα συναισθήματα των ζώων μέσα από πίνακες ζωγραφικής
Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ά θεματικός κύκλος:
Φροντίζω το περιβάλλον
«Ομάδα δράσης μαθητών – Οι Σωματοφύλακες των ζώων»
3ο Εργαστήριο:
- Δραστηριότητα 1η: Συζήτηση με αφορμή την παγκόσμια διακήρυξη δικαιωμάτων των ζώων
-Παιχνίδι memories με αντίστοιχες κάρτες
- Δραστηριότητα 2η: Ποια δικαιώματα έμαθες; Ζωγράφισε δύο από αυτά
- Δραστηριότητα 3η: Άραγε τι να σκέφτονται τα ζώα;
Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ά θεματικός κύκλος:
Φροντίζω το περιβάλλον
«Ομάδα δράσης μαθητών – Οι Σωματοφύλακες των ζώων»
4ο Εργαστήριο:
1η Δραστηριότητα: «Εκπαιδεύοντας υπεύθυνους κηδεμόνες»
-Συζήτηση για το αγαπημένο ζώο των παιδιών
- Τι ζωάκι θα ήθελες να υιοθετήσεις;
- Τι θα του έδινες;
- Τι δεν θα του έκανες;
- Τι θα έκανες για να είναι υγιές;
2η Δραστηριότητα: «Εκπαιδεύοντας υπεύθυνους κηδεμόνες»
-Πως θα έδειχνες την αγάπη σου στο αγαπημένο σου ζωάκι;
3η Δραστηριότητα: «Εκπαιδεύοντας υπεύθυνους κηδεμόνες»
-Διαβάζουμε το βιβλίο :
……και σαν σωστοί κηδεμόνες φτιάχνουμε μια μικρή φωλιά για να υιοθετήσουμε ένα αδέσποτο σκυλάκι που τριγυρνάει στην αυλή του σχολείου μας
Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ά θεματικός κύκλος:
Φροντίζω το περιβάλλον
«Ομάδα δράσης μαθητών – Οι Σωματοφύλακες των ζώων»
5ο Εργαστήριο:
1η Δραστηριότητα: «Όλοι μαζί μπορούμε»
-Διαβάζουμε το βιβλίο: Τα αδεσποτάκια και….
- Συζητάμε και σχολιάζουμε τις εντυπώσεις μας
- Συζήτηση για τα αδέσποτα ζώα και τις υπηρεσίες που ασχολούνται με αυτά
- Εσύ τι θα ήθελες να κάνεις με τους φίλους σου για τα αδέσποτα ζώα;
2η Δραστηριότητα: «Όλοι μαζί μπορούμε»
-Φτιάχνουμε μια αφίσα με συμβουλές που αφορούν στις ενέργειες για την φροντίδα των αδέσποτων ζώων
-Βάζουμε την αφίσα μας σε κεντρικό σημείο του χωριού μας (Κοινότητα)
3η Δραστηριότητα:Επίσκεψη του υπεύθυνου αδέσποτων ζώων
-Τα παιδιά παίρνουν συνέντευξη από τον Κύριο Μάντζιο και παίρνουν πληροφορίες για το θέμα
Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ά θεματικός κύκλος:
Φροντίζω το περιβάλλον
«Ομάδα δράσης μαθητών – Οι Σωματοφύλακες των ζώων»
6ο Εργαστήριο:
1η Δραστηριότητα:Τα δεσποζόμενα ζώα και η συμβολή τους στον άνθρωπο
-Συζήτηση και καταγραφή απαντήσεων στην ερώτηση :Ποια η συμβολή των δεσποζόμενων ζώων στην ζωή των ανθρώπων;
-Παρακολούθηση powerpoint με ανάλογες εικόνες
Τα δεσποζόμενα ζώα και η συμβολή τους στην
-Φύλλο αξιολόγησης
2η Δραστηριότητα: Μια από τις πληροφορίες που μας έδωσε ο υπεύθυνος των αδέσποτων ζώων ήταν το οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι φιλοζωικές οργανώσεις
Έτσι αποφασίσαμε να οργανώσουμε ένα παζάρι με λούτρινα ζωάκια, να τα πουλήσουμε και τα χρήματα να τα στείλουμε σε κάποια από αυτές
(Τελικά αγοράσαμε τροφή για τους τετράποδους φίλους μας και οι υπεύθυνοι φρόντισαν να φτάσουν στον προορισμό τους)
Πρόσφατα σχόλια