«

»

Ιουν 10

Καλοκαίρι, Δραστηριότητες

sally-swatland-summer-on-long-island

Καλοκαιρινή….  αφορμή

1η Δραστηριότητα

- Παρατήρησαν καλά τον παραπάνω πίνακα και……

  • Αναγνώρισαν τα χρώματα του Καλοκαιριού
  • Μέτρησαν τα παιδιά του πίνακα και τα χώρισαν σε αγόρια και κορίτσια
  • Συζήτησαν για τα παιχνίδια που παίζουν στην παραλία
  • Παρατήρησαν τα ρούχα και το χρώμα τους και εξέφρασαν την άποψη τους
  • Προσπάθησαν να……παρέμβουν χρονικά στον πίνακα

Φύλλο αξιολόγησης

 Που νομίζετε ότι βρισκόταν τα παιδιά πριν πάνε στην παραλία; Που θα πάνε μετά;

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

-Τα παιδιά του πίνακα παίζουν στην παραλία παρέα. Έτσι θέσαμε την εξής ερώτηση:

Φύλλο αξιολόγησης

«Με ποιον φίλο σου θα ήθελες να είσαι στην παραλία;»

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα

-Χορεύουμε και τραγουδάμε στον ρυθμό…

«Καλοκαίρι μου γλυκό

Το Καλοκαίρι σαν εποχή

1η Δραστηριότητα

-Συζητήσαμε για το Καλοκαίρι ως προς:

  • Την θέση του στον κύκλο του χρόνου
  • Τους μήνες
  • Τις καιρικές συνθήκες
  • Τις διακοπές και την σκοπιμότητά τους
  • Τις ασχολίες των γεωργών
  • Τα φρούτα του

Καλοκαίρι μου μυρίζει

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

-Φτιάχνουμε ένα πίνακα, χωρισμένο σε 4 μέρη: Χρώμα, μυρωδιά, συναίσθημα, γεύση και τα παιδιά απαντούν στην ερώτηση:

 Αν το καλοκαίρι ήταν…., ζωγραφίζουν τις απαντήσεις τους

???????????????????????????????

-Ακούμε το τραγούδι: Καλοκαίρι μου μυρίζει

3η Δραστηριότητα

-Στη συνέχεια, απλώνουμε στην μοκέτα διάφορες εικόνες σχετικές με το καλοκαίρι:Ζώα, φυτά, πράγματα ,φαγητά και παίζουμε ……. κρεμάλα

4η Δραστηριότητα

-Φτιάχνουμε καλοκαιρινές εικόνες με την μέθοδο pixel

???????????????????????????????

5η Δραστηριότητα

-Ομαδικό παιχνίδι: Ο βάτραχος κοιμάται

Ένα παιδί είναι βάτραχος, ξαπλωμένος κάτω. Τα υπόλοιπα σε κύκλο. Στη μέση του κύκλου βάζουμε ένα στεφάνι Τα παιδιά γυρίζουν γύρω-γύρω και τραγουδούν:

Ο βάτραχος κοιμάται στην ακροποταμιά

και γω θα του αρπάξω την πράσινη ουρά

κουαξ κουαξ κουαξ κουαξ κουαξ κουα

Μόλις το τραγούδι τελειώσει, ο βάτραχος πηδάει και μπαίνει στο στεφάνι. Αν δεν προλάβει και τον πιάσουν χάνει και στη θέση του μπαίνει αυτός που τον έπιασε

Τα  παιδιά του καλοκαιριού

1η Δραστηριότητα

-Μέσα από κατάλληλο εποπτικό υλικό, γνωρίζουμε τους μήνες του καλοκαιριού

https://youtu.be/so7u2KkgbRI

  • Ποια τα χαρακτηριστικά του κάθε μήνα.
  • Ποια τα επίθετα που συνοδεύουν τους καλοκαιρινούς μήνες

???????????????????????????????

 

DSC07239

DSC07240

DSC07241

  • 2η Δραστηριότητα

-Ποιος από τους τρεις είναι ο μήνας των διακοπών; Θα τον βρεις αν αποκρυπτογραφήσεις το παρακάτω μήνυμα 

???????????????????????????????

???????????????????????????????

  • Τι είναι οι διακοπές
  • Γιατί κάνουμε διακοπές
  • Που πάμε συνήθως
  • Που μένουμε και με τι ταξιδεύουμε
  • Πως φανταζόμαστε τις φετινές διακοπές μας

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα

«Φτιάχνω το πορτρέτο των παιδιών του Καλοκαιριού»

???????????????????????????????

Τα φρούτα του καλοκαιριού

1η Δραστηριότητα

  • Ποια είναι
  • Πως είναι
  • Πως αναπαράγονται
  • Ποια από αυτά είναι δέντρα και ποια πόες

-Μαθαίνουμε τις λέξεις μέσα από το σύστημα worksheets

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

-Σας αρέσουν τα καρπούζια, τα πεπόνια και τα άλλα καλοκαιρινά φρούτα; Ποιο σας αρέσει περισσότερο; Μη μαλώνετε!!!! Όλοι θα φάτε, θα τα μοιράσουμε

  • Παίζουμε με τα κλάσματα

???????????????????????????????

Πάμε διακοπές

1η Δραστηριότητα

Μας αρέσουν  τα παγωτά Τι χρώμα-γεύση  προτιμάτε;

-Δίνουμε στα παιδιά από ένα παγωτό και το βάφουν σύμφωνα με το χρώμα που είναι γραμμένο σε κάθε μπάλα Ποια γεύση σας θυμίζει;

???????????????????????????????

 2η Δραστηριότητα

Και αφού  θα πάμε διακοπές, δεν ξεχνάμε τα κουβαδάκια μας

-Στο καβαλέτο έναν πίνακα αναφοράς με μικρά και κεφαλαία γράμματα

-Στη μοκέτα σκόρπια κουβαδάκια και φτυαράκια Στα κουβαδάκια υπάρχουν κεφαλαία γράμματα και στα φτυαράκια μικρά. Πάμε….να παίξουμε Παίρνουμε το κουβαδάκι μας και προσέχουμε να πάρουμε το φτυαράκι με το αντίστοιχο μικρό γράμμα. Η λέξη που ψάχνουμε….ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Κάπως έτσι…

???????????????????????????????

 3η Δραστηριότητα

-Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο Ποτηρούλης και ο Τενεκεδούλης κάνουν διακοπές»

  • Συζητήσαμε για τον σεβασμό προς το περιβάλλον της θάλασσας
 4η Δραστηριότητα

-Απλώνουμε στη μοκέτα διάφορες καλοκαιρινές εικόνες και αριθμούς

Τα παιδιά μετρούν, βάζουν δίπλα τους αντίστοιχους αριθμούς και στη συνέχεια τους βάζουν στη σωστή σειρά

 5η Δραστηριότητα

-Αποκρυπτογραφούμε το μήνυμα του καλοκαιριού

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>