«

»

Μάι 08

4ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ :»Δημιουργώ και καινοτομώ» ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: «Γνωριμία με τα επαγγέλματα» ΤΙΤΛΟΣ: «Τα επαγγέλματα του μέλλοντος»

Εργαστήριο 1ο: Τι σημαίνει επάγγελμα

1η Δραστηριότητα

  • Τι σας έρχεται στο μυαλό, όταν ακούτε την λέξη επάγγελμα

???????????????????????????????

  • Τι επάγγελμα κάνει ο μπαμπάς και η μαμά
  • Γιατί πρέπει να δουλεύουμε
  • Ποια τα θετικά και ποια τα αρνητικά των εργαζόμενων γονέων

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

  • Μέσα από εικόνες, γνωρίζουμε τα επαγγέλματα και τα ομαδοποιούμε ανάλογα με το χώρο.

???????????????????????????????

  • Μέσα από παιχνίδια κατεύθυνσης, ο κάθε εργαζόμενος βρίσκει το επάγγελμά του

???????????????????????????????

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

Ομαδοποίηση

3η Δραστηριότητα

-Μαθαίνουμε το παρακάτω τραγούδι, το οποίο θα μας δώσει αφορμή, για την υλοποίηση του 2ου εργαστηρίου

  • https://youtu.be/GULfNw5qsyk

Εργαστήριο 2ο: Όταν κάτι επιθυμούμε, ποιον άραγε θα θυμηθούμε;

1η Δραστηριότητα

  • Με κατάλληλες ερωτήσεις, βρίσκουμε τις σωστές απαντήσεις.  π. χ

( Όταν πονάει το δόντι μου, χρειαζόμαστε ποιον;)

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

  • Για να κάνει την δουλειά του σωστά, κάθε επαγγελματίας, χρειάζεται τα κατάλληλα εργαλεία . Ψάχνουμε, βρίσκουμε και αντιστοιχίζουμε

???????????????????????????????

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα

  • Για να χαλαρώσουμε παίζουμε κουκλοθέατρο: Η αλεπού έμπορος

???????????????????????????????

Εργαστήριο 3ο: Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω

1η Δραστηριότητα

  • Διαβάζουμε το βιβλίο: Η Ζιζή η λαγουδίνα, έχει κόρη μπαλαρίνα και αφού σχολιάσουμε,  υλοποιούμε δραστηριότητες φιλαναγνωσίας

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

  • Ζωγραφίζουμε, ότι μας έκανε εντύπωση.

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

  • Αντιστοιχίζουμε το κάθε επάγγελμα με τα προσόντα που απαιτεί

???????????????????????????????

  • Ομαδοποιούμε τα επαγγέλματα ανάλογα με τα προσόντα

???????????????????????????????

  • Ρωτάμε τα παιδιά, τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν, γιατί και τι προσόντα πρέπει να διαθέτουν

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα

  •  Ερώτηση : «Πως μπορεί το επάγγελμα που θα κάνουμε, να μας δίνει χρήμα και χαρά»

-Καταγράφουμε τις απαντήσεις τους.

???????????????????????????????

Εργαστήριο 4ο: Για να δούμε αν τα μάθαμε καλά

1η Δραστηριότητα

  • Οι άνθρωποι για να ζήσουν και να καλύψουν τις ανάγκες τους, πρέπει να εργάζονται. Και επειδή οι ανάγκες είναι πολλές είναι πολλά και τα επαγγέλματα. Και για να είμαστε ενημερωμένοι, φτιάχνουμε ένα αλφαβητάρι

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

  • Κάθε άνθρωπος ανάλογα με τις δυνατότητες του επιλέγει και το επάγγελμα του.

Χωρίζουμε τα επαγγέλματα σε πνευματικά και χειρωνακτικά

???????????????????????????????

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα

  • Ποιο επάγγελμα σου έκανε εντύπωση; Πες το με……παντομίμα

Εργαστήριο 5ο: Επαγγέλματα του χθες 

1η Δραστηριότητα

  • Ξεκινάμε διαβάζοντας το βιβλίο: Ο Άρης ο τσαγκάρης Ε. Τριβιζά, σχολιάζουμε και παίζουμε παιχνίδια φιλαναγνωσίας

???????????????????????????????

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

  • Μέσα από ένα powerpoint, γνωρίζουμε τα επαγγέλματα του χθες και μέσα από αινίγματα και με την βοήθεια του μάστορά μας, ψάχνουμε να τα βρούμε

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα 

  • Μετά από τόσα που θα μάθουμε φτιάχνουμε……μουσείο παλιών επαγγελμάτων 

???????????????????????????????

Εργαστήριο 6ο: Επαγγέλματα του μέλλοντος- Γαλάζια Επαγγέλματα

1η Δραστηριότητα

  • Μέσα από ένα powerpoint, γνωρίζουμε τα επαγγέλματα του μέλλοντος

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

  • Απομονώνουμε τα γαλάζια επαγγέλματα και ζητάμε από τα παιδιά να πουν και να ζωγραφίσουν, τι  γινόταν παλιά, όταν  δεν υπήρχαν αυτά τα επαγγέλματα.

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

  • To κάθε παιδί επιλέγει το επάγγελμα που του έκανε εντύπωση και προτείνει ενέργειες που θα έκανε για να προστατέψει την Θάλασσα και τον κόσμο της.

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

Εργαστήριο 7ο: Επαγγέλματα του μέλλοντος- Πράσινα Επαγγέλματα

1η Δραστηριότητα

  • Γνωρίζουμε τα πράσινα επαγγέλματα και ποιος ο ρόλος τους στο περιβάλλον
  • Αφήνουμε τα παιδιά να σκεφτούν ποια άλλα  πράσινα επαγγέλματα θα μπορούσαν να υπάρχουν, έτσι ώστε να είμαστε υγιείς και να προστατεύουμε το περιβάλλον

 Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

  • Προτρέπουμε τα παιδιά να φανταστούν επαγγέλματα που ίσως θα εμφανιστούν στο μακρινό μέλλον

DSC07201

ΆΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ…..

Πρόσκληση ειδικών, των γαλάζιων και πράσινων επαγγελμάτων

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>