«

»

Οκτ 20

28η Οκτωβρίου,»To Δάσος με τους κισσούς»

Ξεκινήσαμε : Γνωρίζω το παραμύθι

1η Δραστηριότητα

-Διαβάζουμε το παραμύθι: Το δάσος με τους κισσούς και αφού εκφράσουμε τις εντυπώσεις μας……

  • Γνωρίζουμε τους ήρωες και τα συναισθήματά τους

???????????????????????????????

  • Συνθέτουμε  τον τίτλο του παραμυθιού

-Απλώνουμε στην μοκέτα τους αριθμούς από το ένα ως το πέντε, φτιάχνοντας μια αριθμογραμμή και τους ήρωες του παραμυθιού. Καλούμε τα παιδιά να βάλουν στη σωστή σειρά τους ήρωες όπως ακριβώς εμφανίζονται στο παραμύθι και να….διαβάσουν

Π.χ 1ος, 2ος, 3ος, 4ος, 5ος

???????????????????????????????

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

-Συνεχίζουμε την ενασχόληση μας με τον τίτλο, με στόχο να αναγνωρίζουμε την λέξη Δάσος.

  • Παρουσιάζουμε τον τίτλο του παραμυθιού αντικαθιστώντας τη λέξη  Δάσος με άλλες λέξεις. Καλούνται να αναγνωρίσουν το λάθος και ταυτόχρονα ψάχνουν να βρουν τη σωστή  λέξη.
  • Στη συνέχεια, απομονώνουμε το πρώτο γράμμα της λέξης και βρίσκουμε καινούριες.

3η Δραστηριότητα

-Παίζουμε το ομαδικό παιχνίδι : Κυνηγοί 

Συνεχίσαμε: Ο πόλεμος

1η Δραστηριότητα

Το θέμα του παραμυθιού, ο Πόλεμος Τι ξέρουν τα παιδιά για αυτόν; Ποιες σκηνές νομίζουν ότι εκτυλίσσονται; 

-Αφού αφήσουμε τα παιδιά να πουν τις απόψεις τους για τον πόλεμο….

  • Ζωγραφίζουν όπως φαντάζονται σκηνές πολέμου

???????????????????????????????

  • Μέσα από εποπτικό υλικό συζητάμε για τα δεινά του πολέμου και τους λόγους για τους οποίους κηρύσσετε αυτός

2η Δραστηριότητα

Αν ο πόλεμος ήταν μια ανθρώπινη φιγούρα τι θα ήταν; Άνδρας ή γυναίκα;

-Αφήνουμε τα παιδιά να φτιάξουν την φιγούρα του πολέμου, με έμφαση στην έκφραση του προσώπου

-Μαθαίνουμε την λέξη ΟΧΙ και τα παιδιά λένε ….Όχι σε σκηνές βίας

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα

-Διαβάζουμε το ποίημα του Γιώργου Μαρίνου: Όταν κάνουμε πόλεμο

-Το αποδίδουν σε φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

Tην επόμενη μέρα: ΕΙΡΗΝΗ

1η Δραστηριότητα

Ποιος ο αντίποδας του Πολέμου; Με τι θα τον καταπολεμήσουμε;

-Αφού αφήσουμε τα παιδιά να πουν τις απόψεις τους για την Ειρήνη……

  • Κάνουμε την εξής ερώτηση: Τι είναι η Ειρήνη; Και τα παιδιά ζωγραφίζουν την απάντηση τους

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

  • Φανταζόμαστε την Ειρήνη σαν ανθρώπινη φιγούρα και της δίνουμε σάρκα και οστά

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα

-Ομαδοποιούμε εικόνες πολέμου και ειρήνης

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Μια άλλη μέρα: Ελληνοϊταλικός πόλεμος

1η Δραστηριότητα

Πόλεμο είχαμε και στη δική μας πατρίδα. Ας μάθουμε τι έγινε ακριβώς

https://youtu.be/XBhPi1ShGms?feature=shared

-Παρακολουθούμε το παραπάνω βίντεο και…..

  • Παίζουμε ένα κουίζ ερωτήσεων για….εμπέδωση

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

-Συνθέτουμε την ιστορική ημερομηνία

ΜΟΥΣΙΚΗ

-Τραγουδάμε: Το κανόνι 

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>