«

»

Ιουλ 03

Γ” Θεματικός κύκλος:Ενεργώ και ενδιαφέρομαι-Υποθεματικη :Διαφορετικότητα-αλληλοσεβασμός -Θεματική ενότητα: «Θέλω μόνο να παίξω μαζί σου»

 Ένας καινούριος φίλος

1η Δραστηριότητα: Ποιος είναι άραγε ο καινούριος φίλος μας;

  • Στην τάξη μας, μας περιμένει ένας καινούριος φίλος. Τα παιδιά προσπαθούν να φτιάξουν το προφίλ του και να τον περιγράψουν

???????????????????????????????

  • Που ήταν πριν ο φίλος μας, που είναι τώρα και που θα πάει μετά;

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα: Ο Φίλος μας μας διηγείται την ιστορία του 

  • Διαβάζουμε το βιβλίο του Μερκούριου Αυτζή: Θέλω μόνο να παίξω μαζί σου και ο φίλος μας παίρνει……σάρκα και οστά
  • Ζωγραφίζουμε ότι μας άρεσε από το βιβλίο

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα: Ένα δώρο για το Μάνο

  • Τα παιδιά, αποφασίζουν να φτιάξουν ένα δώρο για τον Μάνο

……και επειδή του αρέσουν τα λουλούδια, φτιάξαμε έναν όμορφο κήπο για αυτόν

???????????????????????????????

 Θέλω να παίξω μαζί σου

1η Δραστηριότητα: Ας δούμε , μπορούμε μαζί να παίξουμε

  • Τα παιδιά φτιάχνουν ένα πίνακα, στον οποίο ζωγραφίζουν, ποιες δραστηριότητες μπορούν να κάνουν
  • Ο Μάνος με τη σειρά του, δείχνει στα παιδιά, ποιες δραστηριότητες μπορεί αυτός να κάνει

manos

  • Βγάζουμε συμπεράσματα

???????????????????????????????

Φύλλο αξιολόγησης

(Ποια δραστηριότητα θα κάνατε, παρέα με τον Μάνο;

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα: Όλοι είμαστε ίδιοι και όλοι διαφορετικοί

  • Δύο ομόκεντροι κύκλοι, μας δίνουν να καταλάβουμε ότι, τελικά δεν είμαστε τόσο διαφορετικοί

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα: Μαθαίνω το όνομα του καινούριου μου φίλου

  • Το διαβάζω
  • Το φτιάχνω
  • Το γράφω

???????????????????????????????

 Ο Μάνος μας γνωρίζει και άλλους φίλους

Ο Μάνος καλεί στην τάξη μας μία άλλη φίλη . Μας είπε ότι, τις επόμενες μέρες θα κάνουμε πολλούς φίλους και μάλιστα θα προσπαθήσουμε να τους γνωρίσουμε από κοντά. Θα μας βοηθήσει η Μόζα σε αυτό

1η Δραστηριότητα: Ένας κόσμος για όλους

  • Παρακολουθούμε το παρακάτω powerpoint και σχολιάζουμε

ΠΑΙΔΙΑ-ΜΕ-ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ

  • Παροτρύνουμε τα παιδιά να βρουν λύσεις , για να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο για τους φίλους του Μάνου

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα: Ώρα για προβληματισμό

  • Στην τάξη μας φτάνει λοιπόν μια γάτα, η Μόζα που έχει κινητικά προβλήματα και μαζί της έχει ένα βιβλίο
  • Διαβάζουμε το βιβλίο: Η Μάγισσα Αμπουλίνα ,( Αναφέρετε σε παιδιά με προβλήματα κινητικά) ,της Ιωάννας Σταματοπούλου, για να μάθουμε και να προβληματιστούμε

https://youtu.be/BfD2-tFOGvA

  • Δίνουμε στα παιδιά ένα ερωτηματολόγιο και μας δίνουν τις απαντήσεις τους

3η Δραστηριότητα: Πες τα με ένα τραγούδι

https://youtu.be/3n3FepwTdd0

«Φαντάσου ότι είσαι ζωγράφος με πρόβλημα στην κίνηση των χεριών σου»

???????????????????????????????

Η γάτα μας η Μόζα, μας διηγείται την δική της ιστορία

1η Δραστηριότητα: Κάνω ότι κάνει

  • Διαβάζουμε το βιβλίο: Μια μαγική νύχτα και συζητάμε για τις δυσκολίες των παιδιών με προβλήματα όρασης
  • Παίζουμε την τυφλόμυγα

???????????????????????????????

  • Εντοπίζουμε ήχους
  • Προσπαθούμε να …….αποφύγουμε εμπόδια

???????????????????????????????

Φύλλο αξιολόγησης

«Τι άραγε να βλέπει η τυφλή φίλη μας μέσα στο σκοτάδι της;»

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα: Μαθαίνω να διαβάζω στα……τυφλά

  • Παρακολουθήσαμε εικόνες με τυφλά παιδιά να διαβάζουν
  • Το αλφάβητο κατά τη braille         http://www.braillebricks.com.br/
  • Γνωρίσαμε το αλφάβητο braille  και προσπαθήσαμε να γράψουμε το όνομά μας

«Η τάξη μας στα…..τυφλά”

???????????????????????????????

???????????????????????????????

  • Δώσαμε ένα μήνυμα στους τυφλούς φίλους μας και για να το διαβάσουν εύκολα το στέλνουμε με το αλφάβητο braille  

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα: Μια μπάλα για όλους

  • Μέσα από τον Υπολογιστή μας, μαθαίνουμε πως είναι φτιαγμένη η μπάλα των τυφλών παιδιών και φτιάχνουμε μία

???????????????????????????????

  • Κάνουμε μια προσομοίωση. Παίζουμε μπάλα στα…..τυφλά

 Να ακούσω δεν μπορώ, αλλά βλέπω και αγαπώ

1η Δραστηριότητα: Ένας διαφορετικός τρόπος επικοινωνίας

  • Παρακολουθούμε το παρακάτω video, (Δελτίο ειδήσεων στη νοηματική γλώσσα), σχολιάζουμε και γνωρίζουμε τα παιδιά με προβλήματα ακοής

https://youtu.be/NpSfsUea8Vk

  • Πως αισθάνθηκες γνωρίζοντας τα παιδιά αυτά;

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα: Θέλω να επικοινωνήσω μαζί σου

  •  Γνωρίσαμε το αλφάβητο των κωφάλαλων παιδιών και τα παιδιά προσπάθησαν να δείξουν με το χέρι τους, το αρχικό του ονόματός τους

Φύλλο αξιολόγησης

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα: Με ένα βιβλίο μαθαίνω, καταλαβαίνω και ενεργώ

  • Διαβάζουμε το βιβλίο: Η Λευκή Μόλι και προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να ενεργήσουμε, έτσι ώστε να μάθει ο κόσμος την δύναμη αυτών των παιδιών και μεις να τα γνωρίσουμε από κοντά

και……

???????????????????????????????

 Από μένα και από σένα, ο κόσμος θα σωθεί

 Δραστηριότητα: Ώρα για δράση

  • Καλούμε τους γονείς στο Νηπιαγωγείο μας για να παρουσιάσουμε τις δραστηριότητες των παιδιών για τον 3ο  Θεματικό κύκλο
  • Παρουσιάζουμε στους γονείς το παρακάτω video

https://youtu.be/5v6LoRS98oA

330544385_5794644720634861_3427799284122280480_n

  • Μετά από έγκαιρο προγραμματισμό, καλούμε παιδιά από κοντινό μας ειδικό σχολείο, για να παίξουμε και να γνωριστούμε

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>