«

»

Αυγ 21

Εγώ, οι άλλοι και η Κυρία Συνεργασία – Νηπιαγωγείο Λακκώματος

Καταγραφή

Η ομαδική εργασία είναι η ικανότητα να δουλέψουμε μαζί προς ένα κοινό όραμα .

Είναι το καύσιμο που επιτρέπει σε κοινούς ανθρώπους να συμμετάσχουν σε σπουδαία αποτελέσματα. – Andrew Carnegie

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

1η Δραστηριότητα: 

  • Καταγράφουμε τις απαντήσεις των παιδιών στην ερώτηση:

«Τι σου έρχεται στο μυαλό, όταν ακούς την λέξη: Εαυτός;»

  • Το κάθε παιδί μπροστά στον καθρέφτη του, (Ζητάμε από τους γονείς να φέρουν από ένα καθρεφτάκι) περιγράφει τον εαυτό του

459305949_872221784868691_1518779516434327538_n

  • Στη συνέχεια, πάντα με την βοήθεια του καθρέφτη, φτιάχνει το πορτραίτο του

Φύλλο εργασίας

460295184_1982874412189463_5921049101379644189_n

2η Δραστηριότητα:

  • Ένα παιδί κάθε φορά, παρουσιάζει το όνομα του στους άλλους
  • Ο καθένας συνθέτει το δικό του όνομα
  • Βρίσκουν ίδια ονόματα, ίδια αρχικά , ίσο αριθμό γραμμάτων.
  • Ομαδοποιούμε τα ονόματα, ανάλογα με το αρχικό τους

Φύλλο εργασίας

459385970_537882308731487_4622879653680877762_n

3η Δραστηριότητα:

  • Χαλαρώνουμε με το τραγούδι:

https://youtu.be/kHPxgSLras0

«Εγώ είμαι εγώ»

4η Δραστηριότητα: 

-Με αφορμή το βιβλίο του Πίτερ Ρέινολντς: Να είσαι ο εαυτός σου

  • Απλώνουμε στη μοκέτα εικόνες του βιβλίου και τα παιδιά επιλέγουν αυτή που ταιριάζει περισσότερο στην προσωπικότητα τους και στα θέλω τους και….

Φύλλο εργασίας

459469165_556113957088605_2855400907428152280_n

5η Δραστηριότητα: 

-Το εξώφυλλο του παραπάνω βιβλίου μας έδωσε την ιδέα να φτιάξουμε….το σουπλά του εαυτού μας και να παρουσιάσουμε στους συμμαθητές μας τον εαυτό μας

459511863_1065452068918683_926236434148142442_n

ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ

6η Δραστηριότητα:

-Ετοιμάζουμε μία πίστα με στόχο να μάθουμε τα ονόματα των συμμαθητών μας. Τα υλικά που θα μας βοηθήσουν, μικρά καβαλέτα με τις φωτογραφίες των παιδιών, παλέτες με το όνομα τους, έναν πίνακα αναφοράς και ένα …ζωγράφο.

  • Τοποθετούμε στην πίστα  τα  καβαλέτα
  • Τα παιδιά, οδηγούν τον ζωγράφο από την σωστή διαδρομή για να βάλει τις παλέτες στο σωστό όνομα.

461201672_1064057952062174_5844444530635345770_n

  • Το κάθε παιδί παίρνει συνέντευξη από το παιδί που επιλέγει να έχει στην ομάδα του και βρίσκει ομοιότητες και διαφορές.

    ( Ιδέα από το Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο)

Φύλλο εργασίας

459476315_492666133536010_6909269715398504994_n

7η Δραστηριότητα: 

-Παίζουμε το ομαδικό παιχνίδι :Οι φωλιές , λίγο διαφορετικά

  • Φτιάχνουμε στην αυλή μας φωλιές. Τα παιδιά γίνονται πουλιά και πετούν γύρω, ακούγοντας μουσική. Όταν αυτή σταματήσει, ψάχνουν ένα ταίρι και μπαίνουν σε μία φωλιά
  • Υιοθετούμε έναν χαιρετισμό και τα πουλιά τον εκτελούν μέσα στις φωλιές τους, ενώ ταυτόχρονα χαιρετούν το ταίρι τους
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ

8η Δραστηριότητα: 

https://youtu.be/c7VkRDJokRc

-Παρακολουθούμε το παραπάνω βίντεο

  • Δείχνουμε στην ολομέλεια εικόνες και τις ομαδοποιούν ανάλογα με το περιεχόμενο τους (Σεβασμός – Ασέβεια)

460282180_420543527723095_5433635184932554152_n

Φύλλο εργασίας

460282171_457457063275688_3080306842135645239_n

9η Δραστηριότητα: 

 – Τα παιδιά σε ομάδες φτιάχνουν μια αφίσα με τίτλο:

«Όπως τα λουλούδια και ο σεβασμός, χώμα, νερό ,χρειάζεται και φως»

461222999_945562977597812_674828154777981736_n

Η ΚΥΡΊΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ 

10η Δραστηριότητα 

  • Διαβάζουμε το παραμύθι της  Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη: Η Σκάλα της Αγάπης
  • Παίζουμε με το παραμύθι…κάπως έτσι..

-Συνθέτουμε τον τίτλο του παραμυθιού

461041500_513663754942060_2236310530794999372_n

-Βρίσκουμε το σωστό και λάθος σε μια εικόνα του

460484146_1070312008039743_3802663462765446142_n

-Παίζουμε παιχνίδι μνήμης με τους ήρωες του παραμυθιού

460524920_3063221200481439_1435619017990140368_n

11η Δραστηριότητα 

-Με αφορμή το παραμύθι, συζητάμε για την Συνεργασία και το συναίσθημα που κυριαρχεί

  • Μαθαίνουμε το γράμμα Α από τη λέξη: ΑΓΑΠΗ

460606913_1940394839776620_7158196418441454968_n

461206032_1911475159349420_7300904150188879082_n

12η Δραστηριότητα  

-Και αφού η Συνεργασία χρειάζεται Αγάπη για να…γεννηθεί, την ζωντανεύουμε με μία ζωγραφιά

13η Δραστηριότητα 

-Κλείσαμε το πρόγραμμά μας με ένα συνεργατικό παιχνίδι

461029090_1183745456188411_4185311253683316843_n

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>