«

»

Νοε 01

Ήρθε το Φθινόπωρο, δραστηριότητες

1.Το τελευταίο φύλλο

1η Δραστηριότητα : – Διαβάζουμε το παραμύθι Το τελευταίο φύλλο και εκφράζουμε τις απόψεις μας

-Συζητάμε τα εξής θέματα :

  • Πως λέγεται το δέντρο που ρίχνει τα φύλλα του και πως αυτό που τα κρατάει
  • Τι χρώμα έχουν τα φύλλα πάνω στο δέντρο και τι xρώμα όταν πέφτουν
  • Πως γεννιέται ένα φύλλο
  • Γιατί πέφτουν τα φύλλα
  • Τι είναι η χλωροφύλλη
  • Γιατί τα φύλλα αλλάζουν χρώμα

-Τα μάθαμε καλά; Ας φτιάξουμε τον έλεγχο προόδου

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα : «Πόσα φύλλα πέρασαν τις…..εξετάσεις;

  • Μαθαίνουμε τον αριθμό 4

…κάπως έτσι

memories

???????????????????????????????

https://youtu.be/HRoIOA_a0jk

3η Δραστηριότητα : Φ όπως ΦΥΛΛΟ

  • Μαθαίνουμε το φώνημα Φ, βοηθώντας τον Φρίξο να βρει τον φίλο του
  • ???????????????????????????????

1

https://youtu.be/pemLj6rusjc

.4η Δραστηριότητα : Ο Φρίξος, το μικρό μας φυλλαράκι αισθανόταν φόβο

  • Ποιος είναι ο Δικός σου φόβος και σε ποιον θα μιλούσες;

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

???????????????????????????????

  • Διαβάζουμε το Βιβλίο «Φόβος», από τις εκδόσεις: ΦΛΟΥΔΑ

5η Δραστηριότητα : Ο Κύκλος ζωής ενός φύλλου

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

2.Το Φθινόπωρο είναι μία εποχή

1η Δραστηριότητα : Γνωριμία με το Φθινόπωρο

  • Παρακολουθούμε ένα powerpoint

Το Φθινόπωρο είναι μία εποχή

  • Τι κρύβουν τα χρώματα του Φθινοπώρου

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα : Οι ομπρέλες μας αγαπούν τα σχήματα

  • Φτιάχνουμε μία τόμπολα με ομπρέλες, που πάνω τους έχουν διάφορα σχήματα. Ταυτίζουν τις ίδιες κινητές κάρτες
  • Αφήνουμε στην μοκέτα σχήματα. Ένα παιδί κάθε φορά, παίρνει ένα σχήμα και τρέχει γύρω από την αντίστοιχη κάρτα

Φύλλο εργασίας

Ομπρέλες

???????????????????????????????

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα :Τραγουδάμε…..Φθινοπωρινά

3. Τα παιδιά του Φθινοπώρου

1η Δραστηριότητα: Γνωρίζουμε τους τρεις μήνες του Φθινοπώρου

  • Μέσα από τους πίνακες ζωγραφικής του Γιάννη Τσαρούχη , γνωρίζουμε τους μήνες του Φθινοπώρου. Τα ονόματα τους, γεγονότα που συμβαίνουν σε κάθε έναν χωριστά, τις μέρες που είναι μαζί μας ο κάθε ένας
  • Αφήνουμε στην μοκέτα διάφορες εικόνες και τις τοποθετούν στον σωστό μήνα

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Φύλλο εργασίας

Γνωρίζω τους μήνες

2η Δραστηριότητα: Οι μήνες του φθινοπώρου είναι τρεις. Ευκαιρία να μάθουμε τον αριθμό 3

  • Ξεκινάμε παρακολουθώντας το παρακάτω τραγουδάκι

https://youtu.be/pSE9jY2TOOI

  • Βοηθάμε το Φθινόπωρο να βρει τα παιδιά του

???????????????????????????????

Βοηθάω το φθινόπωρο να βρει τα παιδιά του

  • Φτιάχνουμε το παζλ του 3

???????????????????????????????

Φύλλο εργασίας

Ο αριθμός 3

3η Δραστηριότητα: Παροιμίες για τους φθινοπωρινούς μήνες

  • Αφήνουμε στην μοκέτα εικόνες των μηνών .Διαβάζουμε παροιμίες και τα παιδιά προσπαθούν να μαντέψουν τον μήνα

4. Τα φρούτα του Φθινοπώρου

1η Δραστηριότητα: Γνωρίζουμε τα φθινοπωρινά φρούτα, που μας περιμένουν στη γωνιά του φθινοπώρου

  • Μαθαίνουμε τα ονόματα τους
  • Πως αναπαράγεται

https://youtu.be/d2JRVeARdCQ

  • Διαλέγουμε το αγαπημένο φρούτο μας

???????????????????????????????

Το αγαπημένο μου φθινοπωρινό φρούτο

  • Παραμύθι: Φθινοπωρινή φρουτοσαλάτα

https://youtu.be/67XYnfZluf4

2η Δραστηριότητα: Οι μουσικές συλλαβές

  • Τοποθετούμε στον πίνακα κάρτες με τα ονόματα των φρούτων, απομονώνοντας τα αρχικά γράμματα. Διαβάζουμε

???????????????????????????????

  • Κάθε παιδί,…. ντύνεται με ένα αρχικό γράμμα ( σύμφωνα) και ένα παιδί παίρνει το Α και γίνεται το επίκεντρο του ενδιαφέροντος, αφού φωνάζει πιο δυνατά από όλα

Παιδιά-γράμματα

  • Το Α στη μέση και τα υπόλοιπα παιδιά-γράμματα σε κύκλο, χορεύουν
  • Η μουσική σταματάει και όποιο γράμμα σταθεί μπροστά στο Α, κάνουν ζευγάρι και δημιουργούν μια συλλαβή

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Μουσικές συλλαβές

  • Φύλλο εργασίας

Συλλαβές

3η Δραστηριότητα: Τα δώρα του Φθινοπώρου

Τα δώρα του φθινοπώρου

5. Βρέχει…..

1η Δραστηριότητα: Διαβάζουμε το παραμύθι: Ο Χωρικός και η βροχή

  • Σχολιάζουμε
  • Συζητάμε για τις ωφέλειες, αλλά και την επικινδυνότητα της βροχής
  • Βρίσκουμε τρόπους να προστατευτούμε από την βροχή

???????????????????????????????

???????????????????????????????

1

2

2η Δραστηριότητα: Πως σχηματίζεται η βροχή

  • Πείραμα βροχής
  • Μαθαίνουμε την λέξη Βροχή …….κάπως έτσι

- Σε ένα πλημμυρισμένο ποτάμι βρίσκουμε πέτρες που γράφουν, ΒΡΟΧΗ και προσπαθούμε να το περάσουμε για να μην πέσουμε στο νερό

???????????????????????????????

πέτρες

Φύλλο εργασίας

Βροχή

3η Δραστηριότητα: Ομαδικό παιχνίδι

«Ο Γιάννης τρέχει στο νερό»

6. Τα αποδημητικά πουλιά

1η Δραστηριότητα: Γνωρίζουμε τα αποδημητικά πουλιά και τις συνήθειες τους

  • Παρακολουθούμε το παρακάτω βίντεο

https://youtu.be/3lO1QUAdo-U

Φύλλο εργασίας

Τι βλέπει το χελιδόνι στο ταξίδι του;

Τι βλέπει το χελιδόνι στο ταξίδι του;

2η Δραστηριότητα: Τα πουλιά με δύο μόνο πόδια και δύο φτερά, ταξιδεύουν πολύ μακριά

  • Ευκαιριακά μαθαίνουμε τον αριθμό 2, κάπως έτσι…

- https://youtu.be/MesDFsD2vq4 

  • Επινοούμε τρόπους να φτιάξουμε το 2 με υλικά της τάξης μας

???????????????????????????????

  • Τοποθετούμε πάνω στην μακέτα μας διάφορες εικόνες που μέσα τους κρύβουν το 2 και βάζουμε σε αυτή κάτι διακριτικό

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Φύλλο εργασίας

Που κρύβεται ο αριθμός 2;

Που κρύβεται ο αριθμός 2;

3η Δραστηριότητα:  Που πάνε τα πουλιά όταν φεύγουν;

???????????????????????????????

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>