«

»

Νοε 11

Το Πολυτεχνείο, Δραστηριότητες

 

1.Τι είναι Δημοκρατία

1η Δραστηριότητα: Τι είναι Δημοκρατία;

  • Ποιος την ίδρυσε και πότε
  • Τι συμβολισμό μπορούμε να της δώσουμε

???????????????????????????????

  • Φανταστείτε, ότι ζούμε στην Αρχαία Ελλάδα. Πως θα λύσουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε; ( Θέτουμε στα παιδιά ένα θέμα και αυτά ψηφίζουν…..Αρχαιοελληνικά)

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα: Η δημοκρατία μέσα από σύμβολα

  • Γράφουμε την Λέξη Δημοκρατία με σύμβολα

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα

  • -Ευκαιριακά μαθαίνουμε το φώνημα Δ, δ 

(Τα καρεκλάκια σε κύκλο. Πίσω από κάθε καρεκλάκι, η εικόνα μιας λέξης. Τα παιδιά τρέχουν γύρω-γύρω. Όποιο παιδί καθίσει στο καρεκλάκι, η λέξη του οποίου αρχίζει από Δ, δ, θα πρέπει να πει μια λέξη)

???????????????????????????????

4η Δραστηριότητα: Διαβάζουμε το βιβλίο: Η Κυρά Δημοκρατία και….

  • Τι φωνάζουν οι ήρωες του παραμυθιού;;

???????????????????????????????

( Ιδέα της συναδέλφου, Αριάδνης Ευαγγελοπούλου)

  • Ο κήπος της Κυρά Δημοκρατίας 

???????????????????????????????

2.Τι είναι η Δικτατορία

  • 1η Δραστηριότητα:  Με αφορμή το παραπάνω βιβλίο, γνωρίζουμε την έννοια της Δικτατορίας και τις συνθήκες που επικρατούσαν

-Ομαδοποιούμε εικόνες ανάλογα με το περιεχόμενό τους

???????????????????????????????

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα: Δημιουργική γραφή με τα ανθρωπάκια του ΓαΪτη

  • Παρουσιάζουμε στα παιδιά τα ανθρωπάκια του ΓαΪτη και τα παιδιά συνθέτουν μια ιστορία

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα: Γνωρίζουμε τον Κώστα Περάκη και τον πίνακα του: Οι φοιτητές

  • Εξηγήσαμε τον ρόλο των φοιτητών στην εξάλειψη της Δικτατορίας
  • Εντοπίσαμε τα συναισθήματά τους

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

3.Θέλω να γίνω ήρωας

1η Δραστηριότητα: Διαβάζουμε το βιβλίο: Θέλω να γίνω ήρωας

  • Τι σας έρχεται στο μυαλό, όταν ακούτε τη λέξη ήρωας;

DSC07672

  • Πως μπορείτε να γίνεται απλοί καθημερινοί ήρωες;

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα: To H, η του ΗΡΩΑ

-Μάθαμε πως γράφεται η λέξη: ΗΡΩΑΣ

???????????????????????????????

???????????????????????????????

-Παίξαμε ένα παιχνίδι φωνολογικής επίγνωσης,απομονώνοντας  ένα-ένα γράμμα του…ήρωα.

???????????????????????????????

-Μάθαμε το γράμμα Η, η, παίζοντας με μία μικρή παραλλαγή το ομαδικό παιχνίδι: Αλάτι ψιλό, αλάτι χοντρό και όποιος έβρισκε πίσω του το….επίμαχο γράμμα, έπρεπε να βρει μία λέξη από αυτό για να γίνει αρχηγός.

Αλάτι ψιλό, αλάτι χοντρό

ο Ήρωας έχασε τον αρχηγό του

και ψάχνω να τον βρω

4.Επέτειος του Πολυτεχνείου

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>