«

»

Αυγ 26

Πάω στο Νηπιαγωγείο, Δραστηριότητες

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

1. Ο παπαγάλος Γκοχ πάει στο σχολείο

1η Δραστηριότητα: ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ

-Διαβάζουμε το παραπάνω παραμύθι και..

  • Ποιο το όνομα του παπαγάλου;
  • Πως είναι τα φτερά του;
  • Τι φοράει στο λαιμό του;
  • Γιατί δεν μιλούσε;
  • Που πήγε για να μάθει να μιλάει και να γίνει ξεφτέρι;

-Φτιάξαμε το προφίλ του παπαγάλου σύμφωνα με τη φαντασία μας

-Βάφουμε τα φτερά του Γκοχ, με την βοήθεια της εικόνας του παραμυθιού….για να είναι όμορφος και φανταχτερός όταν θα πάει στο σχολείο

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα: ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ

-Ο Γκοχ, φορούσε στο λαιμό του, ένα παπιγιόν.

  • Το στολίζουμε με τον δικό μας τρόπο

???????????????????????????????

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

-Παίζουμε με τις ευθείες γραμμές. 

550859637_713234555057149_4951279430798139013_n

3η Δραστηριότητα: ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

- Ακούγοντας την παρακάτω μουσική γινόμαστε παπαγάλοι

550817114_1526324451716033_3834872409552067603_n

Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΓΚΟΧ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ – YouTube

m.youtube.com › watch
4η Δραστηριότητα: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

-Χωρικές έννοιες: Μέσα-Έξω, Πάνω-Κάτω, Μακριά-Κοντά, Δίπλα-Γύρω,γύρω

3

3 5η Δραστηριότητα: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

-Ποιο μήνυμα μας στέλνει ο Γκωχ;

40806775-7d3d-46e4-ad0e-719cee7556b0

2. Το δικό μου σχολείο 

 1η Δραστηριότητα: ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

-Συζήτηση ως προς:

  • Που πήγε ο Γκοχ; Γιατί;
  • Που βρισκόμαστε εμείς τώρα; Γιατί;
  • Πως λέγεται το δικό μας σχολείο;
  • Μοιάζει το Νηπιαγωγείο μας, με το σχολείο του  Γκοχ;

-Εξερευνούμε τους χώρους του Νηπιαγωγείου μας .

-Πως αισθάνεστε σαν νήπια και τι θέλετε να μάθετε στο Νηπιαγωγείο;

Φύλλο εργασίας

1

2η Δραστηριότητα: ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

-Ο Γκοχ, πεινασμένος, τρώει….σπορογράμματα, που συνθέτουν την  λέξη: Νηπιαγωγείο,

κάπως έτσι…

???????????????????????????????

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα: ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ

- Μάθαμε τον….αρχηγό της λέξης Νηπιαγωγείο, το Ν, κάπως έτσι…

1

2

3

1

4η Δραστηριότητα: ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

-Η μελισσούλα beebot, βοήθησε τον κύριο Ν, να βρει τους φίλους του

2

3.. Η  δασκάλα μου

 1η Δραστηριότητα: ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 https://youtu.be/JlrPkgCSe9c?si=bckpffoz7RUL4TyS

-Παρακολουθούμε το παραπάνω βιντεάκι και συζητάμε ως προς το περιεχόμενό του.

  • Δίνουμε κάποια στοιχεία για μας, με στόχο να μας γνωρίσουν τα παιδιά και να έρθουν πιο κοντά μας
  • Παροτρύνουμε τα παιδιά να φτιάξουν το πορτρέτο μας.

Φύλλο εργασίας

46eebb7f-706a-4ca8-950c-a6056f260e09

0d79362a-8586-4cd0-874e-0e9caa8eeddc  2η Δραστηριότητα: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

-Αφού ρωτήσουμε τα παιδιά: «Τι νομίζετε ότι αρέσει στην κυρία σας»…..

  • ….καταγράφουμε τις απαντήσεις τους
  • Η κυρία, παρουσιάζει στα παιδιά τον εαυτό της για να την γνωρίσουν τα παιδιά και….

d1dc1124-a24f-4adb-bbf5-ce62707e245c

4. Εγώ και οι συμμαθητές  μου

1η Δραστηριότητα: ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

– Το κάθε παιδί παρουσιάζει τον εαυτό του…τα θέλω του και τα δεν θέλω του

…κάπως έτσι

b1b29323-9473-4f54-a735-c8006e455221

 και…..

  • …παίζοντας μαθαίνουμε τα ονόματα των συμμαθητών μας.

1

 2η Δραστηριότητα: ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

-Και αφού γνωριστούμε, παίζουμε ένα παιχνίδι συνεργασίας

5. …για μια ήρεμη χρονιά

1η Δραστηριότητα: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

-Ρωτάμε τα παιδιά τι πρέπει να κάνουμε για να λειτουργεί το σχολείο μας σωστά

  • Συζητάμε και επιλέγουμε εικόνες σωστής συμπεριφοράς

???????????????????????????????

1

2

3

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>