ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
1. Ο παπαγάλος Γκοχ πάει στο σχολείο
1η Δραστηριότητα: ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
-Διαβάζουμε το παραπάνω παραμύθι και..
- Ποιο το όνομα του παπαγάλου;
- Πως είναι τα φτερά του;
- Τι φοράει στο λαιμό του;
- Γιατί δεν μιλούσε;
- Που πήγε για να μάθει να μιλάει και να γίνει ξεφτέρι;
-Φτιάξαμε το προφίλ του παπαγάλου σύμφωνα με τη φαντασία μας
-Βάφουμε τα φτερά του Γκοχ, με την βοήθεια της εικόνας του παραμυθιού….για να είναι όμορφος και φανταχτερός όταν θα πάει στο σχολείο
Φύλλο εργασίας
2η Δραστηριότητα: ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ
-Ο Γκοχ, φορούσε στο λαιμό του, ένα παπιγιόν.
- Το στολίζουμε με τον δικό μας τρόπο

Φύλλο εργασίας
-Παίζουμε με τις ευθείες γραμμές.
3η Δραστηριότητα: ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- Ακούγοντας την παρακάτω μουσική γινόμαστε παπαγάλοι
Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΓΚΟΧ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ – YouTube
4η Δραστηριότητα: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
-Χωρικές έννοιες: Μέσα-Έξω, Πάνω-Κάτω, Μακριά-Κοντά, Δίπλα-Γύρω,γύρω
5η Δραστηριότητα: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
-Ποιο μήνυμα μας στέλνει ο Γκωχ;
2. Το δικό μου σχολείο
1η Δραστηριότητα: ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
-Συζήτηση ως προς:
- Που πήγε ο Γκοχ; Γιατί;
- Που βρισκόμαστε εμείς τώρα; Γιατί;
- Πως λέγεται το δικό μας σχολείο;
- Μοιάζει το Νηπιαγωγείο μας, με το σχολείο του Γκοχ;
-Εξερευνούμε τους χώρους του Νηπιαγωγείου μας .
-Πως αισθάνεστε σαν νήπια και τι θέλετε να μάθετε στο Νηπιαγωγείο;
Φύλλο εργασίας

2η Δραστηριότητα: ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
-Ο Γκοχ, πεινασμένος, τρώει….σπορογράμματα, που συνθέτουν την λέξη: Νηπιαγωγείο,
κάπως έτσι…
Φύλλο εργασίας

3η Δραστηριότητα: ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ
- Μάθαμε τον….αρχηγό της λέξης Νηπιαγωγείο, το Ν, κάπως έτσι…
4η Δραστηριότητα: ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
-Η μελισσούλα beebot, βοήθησε τον κύριο Ν, να βρει τους φίλους του
3.. Η δασκάλα μου
1η Δραστηριότητα: ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
https://youtu.be/JlrPkgCSe9c?si=bckpffoz7RUL4TyS
-Παρακολουθούμε το παραπάνω βιντεάκι και συζητάμε ως προς το περιεχόμενό του.
- Δίνουμε κάποια στοιχεία για μας, με στόχο να μας γνωρίσουν τα παιδιά και να έρθουν πιο κοντά μας
- Παροτρύνουμε τα παιδιά να φτιάξουν το πορτρέτο μας.
Φύλλο εργασίας
2η Δραστηριότητα: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
-Αφού ρωτήσουμε τα παιδιά: «Τι νομίζετε ότι αρέσει στην κυρία σας»…..
- ….καταγράφουμε τις απαντήσεις τους
- Η κυρία, παρουσιάζει στα παιδιά τον εαυτό της για να την γνωρίσουν τα παιδιά και….
4. Εγώ και οι συμμαθητές μου
1η Δραστηριότητα: ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
– Το κάθε παιδί παρουσιάζει τον εαυτό του…τα θέλω του και τα δεν θέλω του
…κάπως έτσι
και…..
- …παίζοντας μαθαίνουμε τα ονόματα των συμμαθητών μας.
2η Δραστηριότητα: ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
-Και αφού γνωριστούμε, παίζουμε ένα παιχνίδι συνεργασίας
5. …για μια ήρεμη χρονιά
1η Δραστηριότητα: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
-Ρωτάμε τα παιδιά τι πρέπει να κάνουμε για να λειτουργεί το σχολείο μας σωστά
- Συζητάμε και επιλέγουμε εικόνες σωστής συμπεριφοράς




















Πρόσφατα σχόλια