1. Ο παπαγάλος Γκοχ πάει στο σχολείο
1η Δραστηριότητα
-Διαβάζουμε το παραπάνω παραμύθι και..
- Ποιο το όνομα του παπαγάλου;
- Πως είναι τα φτερά του;
- Τι φοράει στο λαιμό του;
- Γιατί δεν μιλούσε;
- Που πήγε για να μάθει να μιλάει και να γίνει ξεφτέρι;
-Φτιάξαμε το προφίλ του παπαγάλου σύμφωνα με τη φαντασία μας
-Βάφουμε τα φτερά του Γκοχ, με την βοήθεια της εικόνας του παραμυθιού….για να είναι όμορφος και φανταχτερός όταν θα πάει στο σχολείο
Φύλλο εργασίας
2η Δραστηριότητα
-Ο Γκοχ, φορούσε στο λαιμό του, ένα παπιγιόν.
- Το στολίζουμε με τον δικό μας τρόπο
Φύλλο εργασίας
- Παίζουμε με τις ευθείες γραμμές, ακούγοντας το τραγούδι του Γκοχ
Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΓΚΟΧ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ – YouTube
3η Δραστηριότητα
-Παίζουμε με την λέξη ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ και με τη συλλαβή ΠΑ
2. Το δικό μου σχολείο
1η Δραστηριότητα
-Συζήτηση ως προς:
- Που πήγε ο Γκοχ; Γιατί;
- Που βρισκόμαστε εμείς τώρα; Γιατί;
- Πως λέγεται το δικό μας σχολείο;
- Μοιάζει το Νηπιαγωγείο μας, με το σχολείο του Γκοχ;
-Εξερευνούμε τους χώρους του Νηπιαγωγείου μας .
-Πως αισθάνεστε σαν νήπια και τι θέλετε να μάθετε στο Νηπιαγωγείο;
Φύλλο εργασίας
2η Δραστηριότητα
-Ο Γκοχ, πεινασμένος, τρώει….σπορογράμματα, που συνθέτουν την λέξη: Νηπιαγωγείο,
κάπως έτσι…
Φύλλο εργασίας
3η Δραστηριότητα
-Αφού εξερευνήσαμε τους χώρους του Νηπιαγωγείου μας…
- Τι θα θέλαμε να έχει;
- Τι μας λείπει και από ποιον θα το ζητήσουμε;
-Στέλνουμε μια επιστολή με τα αιτήματα μας, στον Δήμαρχό μας
3.. Η δασκάλα μου
1η Δραστηριότητα
https://youtu.be/JlrPkgCSe9c?si=bckpffoz7RUL4TyS
-Παρακολουθούμε το παραπάνω βιντεάκι και συζητάμε ως προς το περιεχόμενό του.
- Δίνουμε κάποια στοιχεία για μας, με στόχο να μας γνωρίσουν τα παιδιά και να έρθουν πιο κοντά μας
- Παροτρύνουμε τα παιδιά να φτιάξουν το πορτρέτο μας.
Φύλλο εργασίας
2η Δραστηριότητα
-Αφού ρωτήσουμε τα παιδιά: «Τι νομίζετε ότι αρέσει στην κυρία σας»…..
- ….καταγράφουμε τις απαντήσεις τους
- Η κυρία, παρουσιάζει στα παιδιά , αυτό που πραγματικά της αρέσει , παίρνοντας έτσι αφορμή για τις επόμενες δραστηριότητες.
- ……δημιουργούμε ένα πολυτροπικό κείμενο
( Αυτό που αγαπάει η κυρία, είναι Η Σούλα, η Συνεργασούλα).
3η Δραστηριότητα
-Μέσα από παλιές φωτογραφίες, δείχνουμε στα παιδιά στιγμές από τα δικά μας μαθητικά χρόνια, την δική μας κυρία, καθώς και το αγαπημένο μας παιχνίδι στην αυλή
-Επιλέγουμε ένα παλιό ομαδικό παιχνίδι και παίζουμε στην αυλή.
4. Εγώ και οι συμμαθητές μου
1η Δραστηριότητα
-Γνωρίζουμε τους συμμαθητές μας και τις επιθυμίες τους, για να έχουμε καλή συνεργασία…..
…κάπως έτσι
2η Δραστηριότητα
-Το κάθε παιδί παρουσιάζει τον καλύτερο φίλο του και δικαιολογεί την επιλογή του.
Φύλλο εργασίας
3η Δραστηριότητα
-Και αφού γνωριστούμε, παίζουμε ένα παιχνίδι συνεργασίας
5. Η λειτουργία του σχολείου μου
1η Δραστηριότητα
-Μαθαίνουμε με ποιο τρόπο λειτουργεί το σχολείο μας και φτιάχνουμε τα τμήματα….
Κάπως έτσι….
2η Δραστηριότητα
-Ρωτάμε τα παιδιά τι πρέπει να κάνουμε για να λειτουργεί το σχολείο μας σωστά
- Συζητάμε και επιλέγουμε εικόνες σωστής συμπεριφοράς
Φύλλο εργασίας
3η Δραστηριότητα
-Αφού μάθαμε τόσα πολλά για το σχολείο μας, μάθαμε και τον….αρχηγό της λέξης Νηπιαγωγείο, το Ν, μέσα από διαδραστικά παιχνίδια
Πρόσφατα σχόλια