«

Αυγ 26

Πάω στο Νηπιαγωγείο, Δραστηριότητες

1. Ο παπαγάλος Γκοχ πάει στο σχολείο

1η Δραστηριότητα

-Διαβάζουμε το παραπάνω παραμύθι και..

  • Ποιο το όνομα του παπαγάλου;
  • Πως είναι τα φτερά του;
  • Τι φοράει στο λαιμό του;
  • Γιατί δεν μιλούσε;
  • Που πήγε για να μάθει να μιλάει και να γίνει ξεφτέρι;

-Φτιάξαμε το προφίλ του παπαγάλου σύμφωνα με τη φαντασία μας

-Βάφουμε τα φτερά του Γκοχ, με την βοήθεια της εικόνας του παραμυθιού….για να είναι όμορφος και φανταχτερός όταν θα πάει στο σχολείο

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

2η Δραστηριότητα

-Ο Γκοχ, φορούσε στο λαιμό του, ένα παπιγιόν.

  • Το στολίζουμε με τον δικό μας τρόπο

???????????????????????????????

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

  • Παίζουμε με τις ευθείες γραμμές, ακούγοντας το τραγούδι του Γκοχ

DSC07293

Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΓΚΟΧ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ – YouTube

m.youtube.com › watch
3η Δραστηριότητα

-Παίζουμε με την λέξη ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ και με τη συλλαβή ΠΑ

???????????????????????????????

2. Το δικό μου σχολείο 

 1η Δραστηριότητα

-Συζήτηση ως προς:

  • Που πήγε ο Γκοχ; Γιατί;
  • Που βρισκόμαστε εμείς τώρα; Γιατί;
  • Πως λέγεται το δικό μας σχολείο;
  • Μοιάζει το Νηπιαγωγείο μας, με το σχολείο του  Γκοχ;

-Εξερευνούμε τους χώρους του Νηπιαγωγείου μας .

-Πως αισθάνεστε σαν νήπια και τι θέλετε να μάθετε στο Νηπιαγωγείο;

Φύλλο εργασίας

2η Δραστηριότητα

-Ο Γκοχ, πεινασμένος, τρώει….σπορογράμματα, που συνθέτουν την  λέξη: Νηπιαγωγείο,

κάπως έτσι…

???????????????????????????????

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

3η Δραστηριότητα

-Αφού εξερευνήσαμε τους χώρους του Νηπιαγωγείου μας…

  • Τι θα θέλαμε να έχει;
  • Τι μας λείπει και από ποιον θα το ζητήσουμε;

-Στέλνουμε μια επιστολή με τα αιτήματα μας, στον Δήμαρχό μας

3.. Η  δασκάλα μου

 1η Δραστηριότητα

 https://youtu.be/JlrPkgCSe9c?si=bckpffoz7RUL4TyS

-Παρακολουθούμε το παραπάνω βιντεάκι και συζητάμε ως προς το περιεχόμενό του.

  • Δίνουμε κάποια στοιχεία για μας, με στόχο να μας γνωρίσουν τα παιδιά και να έρθουν πιο κοντά μας
  • Παροτρύνουμε τα παιδιά να φτιάξουν το πορτρέτο μας.

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

 2η Δραστηριότητα

-Αφού ρωτήσουμε τα παιδιά: «Τι νομίζετε ότι αρέσει στην κυρία σας»…..

  • ….καταγράφουμε τις απαντήσεις τους
  • Η κυρία, παρουσιάζει στα παιδιά , αυτό που πραγματικά της αρέσει , παίρνοντας έτσι αφορμή για τις επόμενες δραστηριότητες.
  • ……δημιουργούμε ένα πολυτροπικό κείμενο

???????????????????????????????

( Αυτό που αγαπάει η κυρία, είναι Η Σούλα, η Συνεργασούλα).

3η Δραστηριότητα

-Μέσα από παλιές φωτογραφίες, δείχνουμε στα παιδιά στιγμές από τα δικά μας μαθητικά χρόνια, την δική μας κυρία, καθώς και το αγαπημένο μας παιχνίδι στην αυλή

-Επιλέγουμε ένα παλιό ομαδικό παιχνίδι και παίζουμε στην αυλή.

4. Εγώ και οι συμμαθητές  μου

 1η Δραστηριότητα

-Γνωρίζουμε τους συμμαθητές μας και τις επιθυμίες τους, για να έχουμε καλή συνεργασία…..

…κάπως έτσι

???????????????????????????????

???????????????????????????????

 2η Δραστηριότητα

-Το κάθε παιδί παρουσιάζει τον καλύτερο φίλο του και δικαιολογεί την επιλογή του.

Φύλλο εργασίας

DSC07339

 3η Δραστηριότητα

-Και αφού γνωριστούμε, παίζουμε ένα παιχνίδι συνεργασίας

5. Η λειτουργία του σχολείου μου

 1η Δραστηριότητα

-Μαθαίνουμε με ποιο τρόπο λειτουργεί το σχολείο μας και φτιάχνουμε τα τμήματα….

Κάπως έτσι….

DSC07395

 2η Δραστηριότητα

-Ρωτάμε τα παιδιά τι πρέπει να κάνουμε για να λειτουργεί το σχολείο μας σωστά

  • Συζητάμε και επιλέγουμε εικόνες σωστής συμπεριφοράς

???????????????????????????????

Φύλλο εργασίας

???????????????????????????????

 3η Δραστηριότητα

-Αφού μάθαμε τόσα πολλά για το σχολείο μας, μάθαμε και τον….αρχηγό της λέξης Νηπιαγωγείο, το Ν, μέσα από διαδραστικά παιχνίδια

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε HTML ετικετών και ιδιοτήτων: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>